  • 1. Data: 2011-04-02 15:55:02
    Temat: Reklamacja telewizji publicznej
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Naszlo mnie

    Ogladam sobie niekiedy telewizje publiczna i ... ciagle reklamy i reklamy.
    Nie dosc, ze nadaja je telewizje komercyjne to jeszcze publiczna za
    ogladanie której obowiazkowo trzeba placic abonament. No rozumiem, ze jak w
    programie jest przewidziana reklama to ok, moge wybrac, ale kiedy podczas
    emitowania filmu na ekranie przez caly czas widnieje reklama jakiegos innego
    programu, albo wyskakuja duszki reklamowe z takimi tresciami ... wydaje mi
    sie, ze usluga nie jest swiadczona nalezycie poniewaz emitowanie filmu
    zaklócane jest, wiec naturalne byloby zareklamowanie tego celem zmniejszenia
    oplaty abonamentowej czy wrecz formalnego wymówienia korzystania z takiej
    uslugi. Czy wedlug Was istnieja podstawy prawne by to zrobic ? :-)

  • 2. Data: 2011-04-02 19:05:38
    Temat: Re: Reklamacja telewizji publicznej
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-02 17:55, niusy.pl pisze:
> [...]
    > abonamentowej czy wrecz formalnego wymówienia korzystania z takiej
    > uslugi. Czy wedlug Was istnieja podstawy prawne by to zrobic ? :-)

    polsat to nie TV publiczna

  • 3. Data: 2011-04-02 20:34:51
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Uzytkownik "Zakarm" <t...@s...com>

    > polsat to nie TV publiczna

    Nie pisalem o Polsacie. I wolalbym nie wchodzic w te szczególy.

  • 4. Data: 2011-04-02 21:24:39
    Od: <s...@a...pl>

    > Ogladam sobie niekiedy telewizje publiczna i ... ciagle reklamy i reklamy.
    > Nie dosc, ze nadaja je telewizje komercyjne to jeszcze publiczna za
    > ogladanie której obowiazkowo trzeba placic abonament.

    Nie trzeba obowiazkowo. Korzystaj z nadajników naziemnych ze zwyklej anteny
    bez abonamentu.
    Jesli masz na mysli podatek radiowo-telewizyjny to on nie jest abonamentem
    za TVP.

  • 5. Data: 2011-04-03 09:59:26
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisal w wiadomosci
> [...]
    > zareklamowanie tego celem zmniejszenia oplaty abonamentowej czy wrecz
    > formalnego wymówienia korzystania z takiej uslugi. Czy wedlug Was istnieja

    tez mnie to denerwuje
    nie dosc ze caly dzien jakas wstawka pod logo tvp2 lub na dole ekranu
    denerwuje to co 5 -10 minut wchodza jakies reklamy innych programow, filmow
    na kilka sekund

    za chwile zapaskudza na przekaz programu innymi smiecmi
    przeciez nadawanie reklam w czasie emisji programu to chyba jest zabronione?

    zreszte wstawki TYPU PREMIERA juz dawno sa nieprawda dla wielu programow
    chcialem NAPISAC DO TVP ale znajac zycie oni maja swoich prawnikow

    podejrzewam jedno ze chcec reklamy i zdobycia ogladalnosci jest na tyle
    silna
    ze po prostu im to lata...

    nie mniej jednak chcialbym miec czysty ekran ogladajac TV
    dobrze ze mam setelite PIP wiec reklamy w prawy rog ekranu
    i ogladam w tym czasie cos innego

    A I JESZCZE NAJWAZNIEJSZE

    JAK TO JEST ZE PO REKLAMACH JEST WSTAWKA TYPU ZWIASTUN
    I DALSZY CIAG REKLAM ???

    TO OMINIECIE JAKIEGOS PRZEPISU?

  • 6. Data: 2011-04-03 10:00:02
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > Nie pisalem o Polsacie. I wolalbym nie wchodzic w te szczególy.

    przeciez to TVP2

  • 7. Data: 2011-04-03 12:21:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-02 17:55, niusy.pl pisze:

    > abonamentowej czy wrecz formalnego wymówienia korzystania z takiej
    > uslugi. Czy wedlug Was istnieja podstawy prawne by to zrobic ? :-)

    Przecież naprawdę ostro naiwnym trzeba być, aby płacić abonament, w
    sytuacji, kiedy nie chce się tego robić. Wyrejestruj odbiornik i
    zapomnij o takim g8wnie jak telewizja państwowa.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2011-04-03 12:31:18
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-04-03 11:59, Kris pisze:
    > JAK TO JEST ZE PO REKLAMACH JEST WSTAWKA TYPU ZWIASTUN
    > I DALSZY CIAG REKLAM ???
    >
    > TO OMINIECIE JAKIEGOS PRZEPISU?
    Oczywiście, blok reklamowy nie może być dłuższy niż ileśtam.
    Więc jest "blok reklamowy", "blok informacyjny co będziemy grali w
    przyszłym tygodniu" (czyli auto-reklama), "blok reklamowy" ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 9. Data: 2011-04-03 17:42:13
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Przecież naprawdę ostro naiwnym trzeba być, aby płacić abonament, w
    > sytuacji, kiedy nie chce się tego robić. Wyrejestruj odbiornik i zapomnij
    > o takim g8wnie jak telewizja państwowa.

    Kiedy to wbrew prawu. A sprawa ma zasadniczo społeczny aspekt. Nie po to
    mamy obowiązkowy abonament i w jego ramach bloki reklamowe by jeszcze
    ingerowano w treść programu.

  • 10. Data: 2011-04-03 18:30:51
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Kiedy to wbrew prawu. A sprawa ma zasadniczo społeczny aspekt. Nie po to
    > mamy obowiązkowy abonament i w jego ramach bloki reklamowe by jeszcze

    sluchaj napisz maial do TV
    niech dadza uzasadnienie i nie pozwol by go olali
    w sumie ciekawie byloby gdzies do nich zadzownic
    ale znajac zycie bys byl przelaczany od niekompetentnej osoby
    do dalszej niekompetetnej i tak w kolko