    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja studiow
    Date: Sun, 29 Oct 2006 15:10:37 -0600

    "Tiger" <c...@c...pl> wrote in message
    news:bf824$4544c01c$3eb34be4$14017@news.chello.pl...

    > Przylaczam sie do pytania. Studiuje na UW, na wieczorowych. Tez place
    > slono i nudzi mi sie sluchanie juz czwartego wykladu "o zwierzatkach" -
    > zupelnie niezwiazanego z tematem. Co zrobic z wykladowca, ktory z
    > premedytacja olewa swoje obowiazki?

    Zaczynając od najmniej formalnych.

    1. Pogadać z wykładowcą, że grupa nie jest zainteresowana tematem nie na
    temat.
    2. Pogadać z dziekanem, że że grupa nie jest zainteresowana tematem nie na
    temat co by pogadał z wykładowcą.
    3. Złozyć formalną skargę u dziekana, że wykładowca się opieprza. Wystarczy
    średnio duża liczba podpisów.
    4. Złożyć formalne pismo u dziekana, że wykład się nie odbył tylko
    wykładowca opowiadał pierdoły i w związku tym grupa prosi o wyznaczenie
    innego terminu wykładu. Dobrze by było, gdyby podpisała się większość grupy.
    Dobrze jest mieć wykład nagrany jako dowód, co akurat chyba nie jest trudne.
    4. Złożyć formalne pismo u dziekana z prośbą o zmianę wykładowcy, bo ten nie
    wywiązuje się ze swoich obowiązków.
    5. Złożyć pismo u rektora do wiadomości dziekana z prośbą o mediację
    pomiędzy wami a dziekanem i wykładowcą jeśli do tej pory dziekan nic nie
    załatwił.
    6. Złożyć formalne pismo u dziekana do wiadomości rektora, że po wyczerpaniu
    środków powyżej uważacie, że uczelnia nie wywiązuje się z zawartej umowy i
    wezwać do wypełnienia zawartej umowy lub uznacie, że umowa została zerwana
    przez uczelnię.
    Treści programowe i rozład zajęć są zatwierdzane przez radę wydziału, więc
    to nie jest tak, że wykładowca może sobie mówić co mu się podoba.\
    Uruchamiając kurs miał obowiązek złożyć w dziekanacie program kursu i
    uzyskać akceptację rady wdziału, więc w każdej chwili mozecie iść do
    dziakanatu tudzież sekretarki instytutu i poprosić o siatki programowe dla
    danego kierunku studiów.
    7. Zianteresować prasę.
    8. Wynając prawnika
    9. Napisać pismo w ministerstwa.