  • Data: 2012-04-28 10:52:05
    Temat: Re: Reklamacja pralki AMCA - CD.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Apr 2012, wrote:

    > No to dziwne, bo teraz ja cos tam nasmaruje w pismie powolujac sie na ich
    > slowa, a oni beda mogli sie z tego wycofac

    Niestety.
    Ale jak chcesz pocieszenia, to ów mechanizm działa "do samej
    góry": w archiwach możesz sobie poczytać o tym, jak bardzo mało
    moga mieć ze soba wspolnego ustne i pisemne uzasadnienie wyroku :P
    o porównaniu opisu tego co planuja rzadzacy gadajac do mikrofonu
    massmediów z tym co wyszło w zapisach ustawy nie wspominajac ;)

    > Ale ok. Konkretnie chce pojsc w strone tego, ze stan
    > faktyczny nie zgadza sie z instrukcja.

    Widziałem post Marka - IMVHO dobrze gada ze dobrze kombinujesz :)
    To jest cos, co "twardo" zapisano w ustawie, obietnice zalicza
    się do "zgodnosci z umowa".

    pzdr, Gotfryd