eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja obuwia - ile mogę czekać na zwrot butów? › Re: Reklamacja obuwia - ile mogę czekać na zwrot butów?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja obuwia - ile mogę czekać na zwrot butów?
    Date: Tue, 10 Feb 2015 00:03:14 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <mbbec5$35m$1@node1.news.atman.pl>
    References: <mbanf8$a32$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1423523013 3254 193.238.180.163 (9 Feb 2015 23:03:33
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Feb 2015 23:03:33 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    Hamster/2.1.0.11
    In-Reply-To: <mbanf8$a32$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:745097
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-02-09 17:32, Mateusz Bogusz pisze:
    > Witam,
    >
    > W listopadzie zeszłego roku zostały zakupione buty trekkingowe, które po
    > pierwszym całodniowym użyciu doznały odkształcenia uniemożliwiającego
    > ich dalsze użytkowanie. 30 grudnia zeszłego roku, zostały oddane na
    > gwarancji. 13 stycznia tego roku zostaliśmy przez sklep poinformowani,
    > że producent nie uznał reklamacji.
    >
    > Chcemy zasięgnąć opinii biegłego i jeżeli potwierdzała by naszą wersję,
    > złożyć jeszcze raz reklamacje dołączając opinię.
    >
    > Tylko że jest 9 lutego, a sklep nadal nie ma naszych butów. Uzyskaliśmy
    > odpowiedź, że musimy czekać aż producent je odeślę. Jak długo to może
    > trwać?
    Mnie w sklepie oszukali (że reklamacja odrzucona), a ktoś ze sklepu w
    tym czasie chodził w moich butach.
    Zadzwoniłam do Biura związanego z reklamacjami i miły pan poinformowal
    mnie, że reklamacja jest przecież uwzględniona. Zadzwonil do sklepu i
    nakazal wyplacenie pieniędzy za buty.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1