eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - jaki czas na odpowiedź sprzedawcy? › Re: Reklamacja - jaki czas na odpowiedź sprzedawcy?
  • Data: 2005-01-17 10:54:28
    Temat: Re: Reklamacja - jaki czas na odpowiedź sprzedawcy?
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:675c.00001712.41eb8afc@newsgate.onet.pl...
    > Witam!
    > Proszę o pomoc w nw. sprawie:
    > Kupuje urządzenie, które po miesiącu pada. Oddaję to do sprzedawcy w
    ramach
    > reklamacji. Ile czasu ma sprzedawca by odpowiedzieć mi czy uznaje, bądź
    nie ową
    > reklamację? Wiadomo, że sprzedawca wyśle to urządzenie do producenta który
    z
    > kolei dokona ekspertyzy.
    > Słyszałem coś o 2 tygodniowym terminie, w którym musi zdążyć sprzedawca z
    > odpowiedzią, w przeciwnym razie "z mocy prawa" zostaje uznana reklamacja.
    Ale
    > oczywiście moge się mylić...


    Jeżeli zgłaszasz sprzedawcy "niezgodność z umową" to 14 dni (jeżeli ostatni
    dzień wypada w niedzielę lub dzień wolny, to termin mija w następnym dniu
    roboczym - przepisy o terminie KC)

    Jeżeli zgłaszasz do gwaranta za pośrednictwem sprzedawcy (bo np. tak
    gwarancja stanowi) to tyle, ile zapisano w gwarancji.


    Jeśli to pierwsze i brak odpowiedzi, to reklamacja z mocy ustawy jest przez
    sprzedawce uznana, gdy nie odpowie w terminie 14 dni.

    p.
    W,



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1