  • 1. Data: 2005-06-30 21:24:42
    Temat: Reklamacja internetu
    Od: "lemur" <l...@u...tlen.pl>

    Dostawca internetu za abonament oferował 24h dostęp do sieci, stronę WWW,
    pocztę, serwer gier , serwer z danymi itp. przez tydzień część usług nie
    działała i zgodnie z regulaminem za każdy dzień odliczyłem sobie 1/30
    abonamentu. Dostawca teraz twierdzi że płace za sam internet natomiast inne
    usługi są darmowe. Coś mi tu śmierdzi bo jak można sprzedawać np. samochód i
    mówić że płaci się za silnika a cała reszta jest za darmo i niepodlega
    gwarancji. Proszę o podpowiedz jakim(i) konkretnie paragrafami mam się kierować
    przy reklamacji.

    --
    Pozdrawia lemur
    gg:1718528 skype:lemur1975

  • 2. Data: 2005-06-30 21:58:32
    Temat: Re: Reklamacja internetu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lemur" <l...@u...tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:da1n8m$2tkl$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > mówić że płaci się za silnika a cała reszta jest za darmo i niepodlega
    > gwarancji. Proszę o podpowiedz jakim(i) konkretnie paragrafami mam się

    Tu żaden "paragraf" nie pomoże i istotna jest umowa.

  • 3. Data: 2005-06-30 23:39:53
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

> [...]
    > mówić że płaci się za silnika a cała reszta jest za darmo i niepodlega
    > gwarancji. Proszę o podpowiedz jakim(i) konkretnie paragrafami mam się

    po pierwsze zgodnie z obowiazujaca ustawa za kazdy dzien "niedziałania"
    internetu nalezy sie 1/15 a nie 1/30
    po drugie nie wiemy czy w tresci umowy jest mowa o uslugach dodatkowych typu
    poczta lub serwery gier
    po trzecie nie wiemy czy mowisz o serwerach/poczcie nalezacych do Twojego
    operatora czy "gdzies na swiecie" bo co winien ISP ze dajmy na to strona
    www.xxx.yz sie nie otwiera poniewaz komus sie spalil serwer albo TPSA
    poklucila sie z innym operatorem i odcieła
    po czwarte, czy jak kupujesz samochód a dealer dorzuci breloczek do kluczy i
    ten breloczek sie zepsuje ....
    po piate zgodnie z ordynacja podatkowa (o ile mi wiadomo) nie mozna nikomu
    nic dac za darmo (nie placac podatkow) obojetnie czy jest to towar czy tez
    usluga (to tak zeby bardziej zagmatwać temat:) )

    pozdrawiam
    bolo

  • 4. Data: 2005-07-01 04:57:17
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

> [...]
    > samochód i
    > kierować
    >
    > Tu żaden "paragraf" nie pomoże i istotna jest umowa.

    Mialem ten sam problem z Neo+ i strona www na ich serwerach,
    nie dzialala prawie 2 tygodnie, a jak zareklamowalem, to przyslali pismo, ze
    nie oni nic nie stwierdzili (zadnych przerw) i nie nalezy mi sie zwrot kasy
    i napisali, ze moge jedynie reklamowac sadownie.
    (nawiasem mowiac poczta e-mail to wiecej nie dziala, niz dziala)

    Piotr

  • 5. Data: 2005-07-01 05:02:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr napisał(a):

> [...]
    > i napisali, ze moge jedynie reklamowac sadownie.
    > (nawiasem mowiac poczta e-mail to wiecej nie dziala, niz dziala)

    A zgłosiłeś usterkę?

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 6. Data: 2005-07-01 12:45:27
    Od: "lemur" <l...@u...tlen.pl>

    bolo <b...@i...pl> nabazgrał(a)
    > po pierwsze zgodnie z obowiazujaca ustawa za kazdy dzien "niedziałania"
    > internetu nalezy sie 1/15 a nie 1/30
    którą?, chętnie otrzymam od nich więcej
    > po drugie nie wiemy czy w tresci umowy jest mowa o uslugach dodatkowych typu
    > poczta lub serwery gier
    jest w regulaminie
    > po trzecie nie wiemy czy mowisz o serwerach/poczcie nalezacych do Twojego
    > operatora
    oczywiście że tylko jego
    > po czwarte, czy jak kupujesz samochód a dealer dorzuci breloczek do kluczy i
    > ten breloczek sie zepsuje ....
    breloczek fakt ale co jeśli koła odpadną
    > po piate zgodnie z ordynacja podatkowa (o ile mi wiadomo) nie mozna nikomu
    > nic dac za darmo (nie placac podatkow) obojetnie czy jest to towar czy tez
    > usluga (to tak zeby bardziej zagmatwać temat:) )
    no właśnie też tak sądzę
    > pozdrawiam
    > bolo
    i ja

    --
    Pozdrawia lemur
    gg:1718528 skype:lemur1975

  • 7. Data: 2005-07-01 21:51:39
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    > A zgłosiłeś usterkę?
    Taaa mialem nr reklamacji, kazali mi zaczekac do nastepnej faktury i jezeli
    nie bedzie korekty, to zareklamowac...
    no i odpisali mi, ze se moge do sadu isc bo u nich nie ma podstaw.

    Piotr