eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - co dalej? Pilne:) › Re: Reklamacja - co dalej? Pilne:)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - co dalej? Pilne:)
    Date: Mon, 19 Feb 2007 17:28:53 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <18p2h5iovu2p8$.10yutcz2pd7hh.dlg@40tude.net>
    References: <ercffm$21m$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010156170.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1171902540 32579 84.10.156.170 (19 Feb 2007 16:29:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Feb 2007 16:29:00 +0000 (UTC)
    X-Sender: b1FRey18Rjfr6sFC2XmCIS8xKFttorww
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:446870
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 19 Feb 2007 16:22:44 +0100, Lincoln napisał(a):

    > I teraz co dalej z tym zrobic. Jutro od 8 znow bede z nimi walczyl (...)

    Ja bym to zrobił tak... Nie szedłbym jutro do nich, bo nie ma to sensu.
    Lepiej się wyspać. Napisałbym pismo i wysłałbym listem poleconym zpo. W
    piśmie tym stwierdziłbym, że skoro minął termin naprawy, to:
    - wzywam ich do wydania mi naprawionego sprzętu
    - wymiany sprzętu na nowy
    - oddania gotówki
    (do wyboru). Dałbym im na to termin np. 7 dni.

    Jeden ze sklepów internetowych ma takie hasło - "Nie kupuj laptopa w
    sklepie z pralkami". IMHO bardzo mądre i weź je sobie do serca na
    przyszłość :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl
    Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1