eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja - brak pudełka › Re: Reklamacja - brak pudełka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Reklamacja - brak pudełka
    Date: Mon, 23 May 2011 14:31:59 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 12
    Message-ID: <irdk3u$vqi$1@news.onet.pl>
    References: <irdjlg$lv$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.2.126.225
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1306153919 32594 212.2.126.225 (23 May 2011 12:31:59 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 May 2011 12:31:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <irdjlg$lv$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:678139
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-23 14:24, Ramzes pisze:
    > Witam
    > Popsuła się część od samochodu( jeszcze 9 miesięcy na gwaracji)
    > Sprzedawca nie chce przyjąć ponieważ nie mam do niego pudełka.
    > Jest może jakiś przepis w tym temacie że ma obowiązek przyjąć bez pudełka ??

    Nie ma przepisów dotyczących gwarancji w relacji firma-konsument, więc
    konieczność posiadania pudełka musi w tym przypadku wynikać z warunków
    danej gwarancji.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1