  • 11. Data: 2007-12-26 20:50:38
    Temat: Re: Reklamacja...Trumny
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam pisze:

    > a skąd to ograniczenie? jednym z roszczeń z rękojmi (jak i niezgodności
    > z umową) jest obniżenie ceny

    Poniekąd. Tylko problem - jak wycenić aktualną różnicę wartości pomiędzy
    tym co miało być, a tym co jest, hmm? ;->

  • 12. Data: 2007-12-26 20:56:48
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > To fakt, ale teraz pytanie *dlaczego* odpadł.

    Bo był metalizowany z plastyku i podczas wkręcania wkrętarką wkrętu w płytę
    wiórową pokrytą fornirem "a la mahoń" zwyczajnie pękł pod wkrętem a pod
    obciążeniem rozleciał się zupełnie.

  • 13. Data: 2007-12-26 21:38:34
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    gasper napisał(a):
    > w wiadomości news:urka45-4hd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > no są świadki, trza było jeszcze zdjęcie zrobić

    a jak sam odkrecil ?

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 14. Data: 2007-12-26 23:45:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:d1la45-4hd.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > To fakt, ale teraz pytanie *dlaczego* odpadł.

    W mojej ocenie przyczyna odpadnięcia nie ma tu znaczenia. Trumna służy do
    chowania zmarłych. Stosowano ją zgodnie z przeznaczeniem i uchwyt powinien
    być tak wykonany, by nie odpadł.

  • 15. Data: 2007-12-27 00:57:26
    Od: "czar" <c...@w...wp.pl>

    firma wysłała mnie na drzewo
    jest ponad 150 świadków i nagranie wideo

  • 16. Data: 2007-12-27 08:17:53
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 27 Dec 2007 01:57:26 +0100, czar napisał/napisała:
    > firma wysłała mnie na drzewo
    > jest ponad 150 świadków i nagranie wideo

    No to zrob im reklame bezplatna.. Rozeslij do znajomych etc. film z pogrzebu
    i nadmien aby tam nie kupowali....
    Wsio.

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 17. Data: 2007-12-27 08:31:20
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 27 grudzień 2007 09:17
    (autor Papik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <s...@c...acn.waw.pl>):

    > No to zrob im reklame bezplatna.. Rozeslij do znajomych etc. film z
    > pogrzebu i nadmien aby tam nie kupowali....
    > Wsio.

    E tam.... Firmy pogrzebowe nie działają w oparciu o reklamę. Widziałeś
    gdzieś reklamy takich firm? Jaki procent klientów wybiera świadomie
    wcześniej? Niewielki. Większość zostawia problem rodzinie, która w danej
    chwili i tak skorzysta z tego co jest obok albo którego wezwie medyczny lub
    duchowny.

    Zresztą jakby mi znajomy przesłał film ,,nie kupuj u Ziutka, bo ci ucho
    odpadnie, jak cię będą nieśli'' to bym pogonił siekierą.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 18. Data: 2007-12-27 08:52:01
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > a jak sam odkrecil ?

    przez pół roku domniemuje sie, że była niezgodna z umową

  • 19. Data: 2007-12-27 09:56:02
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    gasper napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fkuhki$o5e$1@inews.gazeta.pl...

    > przez pół roku domniemuje sie, że była niezgodna z umową

    a jak w takim wypadku ma udowodnic producent ze nei jest jeleniem?

  • 20. Data: 2007-12-27 12:39:41
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Sowiecki Agent wrote:

    > a jak w takim wypadku ma udowodnic producent ze nei jest jeleniem?

    Jego problem... Niech się zajmie składaniem długopisów jak ma z inną
    produkcją problem.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak