  • 1. Data: 2007-05-09 08:11:51
    Temat: Re: Reklama w kinie
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@g...com>

    > no to inaczej:
    > kino robi jedną salę, gdzie puszcza najpopularniejsze filmy bez reklam. Cena
    > biletu jest trzykrotnie
    > wieksza w por. do ceny na seans z reklamami. Ktory seans wybierasz?

    Bez sensu, oczywista jest odpowiedź, że wybieram tańszy...
    Inna, podobna sytuacja - kupuję film na DVD, odpalam z radością i
    muszę obejrzeć ileś reklam, zanim odzyskam kontrolę nad odtwarzaczem.
    Teraz trochę wyskoczyłem z przykładem, ponieważ nie mam dvd i nie
    oglądam tam filmów.. ;)

  • 2. Data: 2007-05-09 10:08:41
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Teraz trochę wyskoczyłem z przykładem, ponieważ nie mam dvd i nie oglądam
    > tam filmów.. ;)

    Ale nie pomyliłes się. Tak właśnie jest. Niektóre ścieżki musisz oglądnąć,
    żeby dojść do głównego menu. Nie możesz ich przewinąć, przyspieszyć ani
    pominąć. Musisz je po prostu oglądnąć...

    --
    Lukasz

  • 3. Data: 2007-05-09 11:42:02
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 9 maja 2007 12:08
    (autor Lukasz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f1s6j9$i7a$1@news.onet.pl>):

    > Ale nie pomyliłes się. Tak właśnie jest. Niektóre ścieżki musisz oglądnąć,
    > żeby dojść do głównego menu. Nie możesz ich przewinąć, przyspieszyć ani
    > pominąć. Musisz je po prostu oglądnąć...

    No o ile masz odtwarzacz zgodny z Wytycznymi Wielkich :D
    Sprzętowe niestety chyba wszystkie są, ale programowe to tylko te chore...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 4. Data: 2007-05-09 11:59:46
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Wed, 09 May 2007 14:00:40 +0200, gg napisał(a):

    > Mylisz się - wcale nie musisz ich oglądać. Możesz spokojnie w tym czasie
    > robić sobię herbatę lub iść do kibelka. Albo skopiować przed oglądaniem
    > film na inną płytkę i wyciąć sprzed niego reklamy.

    Można też zmienić odtwarzacz ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 5. Data: 2007-05-09 12:00:40
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości
> [...]

    robić sobię herbatę lub iść do kibelka.
    Albo skopiować przed oglądaniem film na inną płytkę i wyciąć sprzed niego

    P.

  • 6. Data: 2007-05-09 19:37:08
    Od: Jacek Wojnarowski <j...@g...com>

    On 9 Maj, 12:08, "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> wrote:

    > Ale nie pomyliłes się. Tak właśnie jest. Niektóre ścieżki musisz oglądnąć,
    > żeby dojść do głównego menu. Nie możesz ich przewinąć, przyspieszyć ani
    > pominąć. Musisz je po prostu oglądnąć...

    Po tej odpowiedzi, nie mam już więcej pytań...
    PS: multikino nie odpowiedziało... ;)