  • 1. Data: 2009-05-30 18:53:18
    Temat: Reklama
    Od: "Maciej D." <m...@w...pl>

    Witam chciałem sie dowiedzieć może ktoś bedzie znać odpowiedź

    w dniu dzisijeszym przyciemniłem w swoim aucie szyby
    wszystko było by super gdyby nie to, że po powrocie do domu zauważyłem
    pomiędzy folią a szybą mini reklamę firmy która mi to montowała.
    Oczywiście nikt mnie o zgodę nie pytał. Nie moge tego usunąć bez uszkodzenia
    folii przyciemniającej
    na naklejce znajduje sie nazwa firmy i telefon kontaktowy.

    czy firma która stosuje takie praktyki powinna to usunąć - nie lubie być za
    frajer cudzą reklamą
    pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4116 (20090529) __________

  • 2. Data: 2009-05-30 18:59:44
    Temat: Re: Reklama
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Maciej D." <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wirusów 4116 (20090529) __________
    >
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Chcesz czy nie jesteś reklamą.
    Na telefonie masz logo, na samochodzie masz logo firmy, na ubraniach nosisz
    metki i czesto - bardzo czesto - co.... LOGO.
    Kupując rower na ramie MA -LOGO. a na dole nalepka sklepu.
    Odwróc sobie zdjęcie fotograficzne, zobaczsz tam.......... LOGo.
    Przykłady mozna mnożyć....

  • 3. Data: 2009-05-30 19:05:03
    Od: "Maciej D." <m...@w...pl>

> [...]
    > Kupując rower na ramie MA -LOGO. a na dole nalepka sklepu.
    > Odwróc sobie zdjęcie fotograficzne, zobaczsz tam.......... LOGo.

    ok ale kupując telefon, rower, samochód widzę co kupuję, tutaj umową było
    przyciemnienie szyb w samochodzie,
    a reklamy firmy która to wykonywała nie zamawiałe.
    druga sprawa logo firmy to jedno a nazwa z danymi kontaktowymi to drugie

  • 4. Data: 2009-05-30 19:37:24
    Od: "u" <...@w...yz>

    > przyciemnienie szyb w samochodzie,
    > a reklamy firmy która to wykonywała nie zamawiałe.
    > druga sprawa logo firmy to jedno a nazwa z danymi kontaktowymi to drugie

    Atest masz? Kontrolerowi pokażesz nazwę firmy, która to zakładała i powinna
    mieć na to glejty.

  • 5. Data: 2009-05-30 20:59:32
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    u pisze:

    > Atest masz?

    Atesty na co? Skad wiesz jakie szyby przyciemnij? I Atest sobie mozna
    wsadzic bo nie ma on zadnego znaczenia, liczy sie tylko ile swiatla
    przepuszczaja przednie szyby.

    Jacek Kustra

  • 6. Data: 2009-05-30 21:33:23
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sat, 30 May 2009 20:53:18 +0200, Maciej D. napisał(a):

    > czy firma która stosuje takie praktyki powinna to usun?ae - nie lubie byae za
    > frajer cudz? reklam?
    > pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowied 1/4

    bywa tak, że w zamian za reklamowanie firmy dostajesz 70% rabatu i własnie
    dlatego zapłaciłeś tanio, ze masz tę reklamę

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Prywatna kolekcja antyków
    http://foto.3mam.net/antyki/

  • 7. Data: 2009-05-31 06:04:31
    Od: "Maciej D." <m...@w...pl>

    > bywa tak, że w zamian za reklamowanie firmy dostajesz 70% rabatu i własnie
    > dlatego zapłaciłeś tanio, ze masz tę reklamę

    Ok rozumiem ze atrakcyjna cena jest powiązana z jakąś formą reklamy, ale co
    by nie było
    świadczący usługę powinien poinformowac o takich praktykach.

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4117 (20090530) __________

  • 8. Data: 2009-06-01 20:06:12
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 31 May 2009 08:04:31 +0200, Maciej D. napisał(a):

    > Ok rozumiem ze atrakcyjna cena jest powi?zana z jak?? form? reklamy, ale co
    > by nie by?o
    > ?wiadcz?cy us?uge powinien poinformowac o takich praktykach.

    powinieneś dostać wybór, usługa tania z reklamą czy droższa - bez