  • Data: 2009-05-30 18:59:44
    Temat: Re: Reklama
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej D." <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gvrvb0$u2q$1@achot.icm.edu.pl...
    > Witam chciałem sie dowiedzieć może ktoś bedzie znać odpowiedź
    >
    > w dniu dzisijeszym przyciemniłem w swoim aucie szyby
    > wszystko było by super gdyby nie to, że po powrocie do domu zauważyłem
    > pomiędzy folią a szybą mini reklamę firmy która mi to montowała.
    > Oczywiście nikt mnie o zgodę nie pytał. Nie moge tego usunąć bez uszkodzenia
    > folii przyciemniającej
    > na naklejce znajduje sie nazwa firmy i telefon kontaktowy.
    >
    > czy firma która stosuje takie praktyki powinna to usunąć - nie lubie być za
    > frajer cudzą reklamą
    > pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź

> [...]
    Chcesz czy nie jesteś reklamą.
    Na telefonie masz logo, na samochodzie masz logo firmy, na ubraniach nosisz
    metki i czesto - bardzo czesto - co.... LOGO.
    Kupując rower na ramie MA -LOGO. a na dole nalepka sklepu.
    Odwróc sobie zdjęcie fotograficzne, zobaczsz tam.......... LOGo.
    Przykłady mozna mnożyć....