    From: b...@b...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rejonowy , Okregowy? wlasciwosc sądu Trudne!!!
    Date: 22 Jan 2004 18:10:26 +0100

    Dziekuje za odpowiedz i zainteresowanie.
    Rozumiem w takim razie iz w momencie przejscia w rejonie do trybu zwyklego
    (np. po skutecznym wniesieniu sprzeciwu) strona B bedzie mogla zglosic swoje
    zarzuty , wzglednie roszczenia , wtedy sad moze sie uznac za niewlasciwy.
    Natomiast odnosnie powodztwa wzajemnego to niedopuszczalne jest w tym wypadku
    dlatego iz sad jest wlasciwy ponizej kwoty 30000 zł ? czy niedopuszczalne jest
    z innych powodów? Co sie stanie gdy po zlozeniu przez strone B powództwa rejon
    uzna sie niewlasciwy i sieruje sprawe do okregu innego niz pozew strony B?
    Bardzo prosze o podpowiedz i wyjasnienie tego watku
    dzieki pozdrawiam
    Paweł Tomasz