  • Data: 2003-04-28 17:04:33
    Temat: Re: Rejestracja znaku towarowego
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał

    > jeśli korzystasz z usług rzecznika to oczywiście wyjdzie sporo więcej
    ;-)

    No nie wiem, czy tak znowu "sporo" w stosunku do pewności rzetelnego
    poprowadzenia sprawy przez profesjonalistę (i mam tu na myśli rzecz jasna
    kancelarię rzecznikowską, a nie partaczy, którzy - zatrudnieni na
    państwowych posadach - chałturzą po godzinach za pół ceny; tych zdecydowanie
    odradzam).

    > Za niewielką opłatą bazę znaków mozna przeszukać w czytelni UP.
    Owszem, ale cóż począć z wyszukiwanie znaków podobnych, które mogą kiedyś
    (procedura rozpatrywania zgłoszenia trwa skandalicznie długo) stać się
    przeszkodą do rejestracji? Wykwalifikowany rzecznik będzie tu w stanie
    służyć fachową poradą, co pozwoli zaoszczędzić na czasie i kosztach
    (wypromujesz sobie znak, a tu po trzech latach się okaże, że nie możesz go
    używać i klops). Oczywiście nie da Ci 100% pewności, ale jego pomoc będzie
    nieoceniona.
    Zresztą - baza w UP RP jest bardzo kiepska.
    Pozdrawiam, T.Ś.
    P.S.
    Nie jestem rzecznikiem patentowym.