  • 1. Data: 2006-05-04 08:35:37
    Temat: Rejestracja motocykla.
    Od: voytek <v...@b...interia.pl>

    Mam pytanie. Archiwum podaje sprzeczne informacje.
    Mam możliwość kupna motocykla, lecz jest on na miękkim dowodzie. Pytanie
    jest następujące: Czy będę go mógł bez problemu przerejestrować na siebie,
    czy też muszę czekać aż właściciel dostanie twardy dowód? I czy jakieś
    przepisy to regulują? Ja nie znalazłem żadnych paragrafów tego
    zabraniających.

    Wojciech Czarnecki

  • 2. Data: 2006-05-04 16:19:25
    Temat: Re: Rejestracja motocykla.
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "voytek" <v...@b...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy też muszę czekać aż właściciel dostanie twardy dowód? I czy jakieś
    > przepisy to regulują? Ja nie znalazłem żadnych paragrafów tego

    Nie ma zadnych, bo kto zabroni sprzedac swoja wlasnosc niewazne na jakim
    dowodzie ? Wydzialy Komunikacji przewaznie "chca" zeby wlasciciel zlozyl
    wniosek o stala rejestracje, bo tak jest wygodniej. Mozna kupic na miekkim
    dowodzie, ale po spelnieniu kilku warunkow. Byly wlasciciel powinien udac
    sie do WK po decyzje o umorzeniu postepowania, niech zlozy zawiadomienie o
    zbyciu pojazdu na pismie. Sila rzeczy nie moze dokonczyc rejestracji, bo nie
    jest juz wlascicielem. Bez tej decyzji nie zarejestrujesz pojazdu w innym
    Wydziale, bo potwierdzenie danych odbywa sie m.in. po przeslaniu danych o
    pojezdzie, wlascicielu i kserokopii DR miedzy WK.
    Domniemuje, ze pojazd ma stale blachy i czasowke, bo jak jest na numerach
    tymczasowych, to odpusc sobie, bo koles moze dostal czasowki ze wzlgedu na
    braki w dokumentacji, a teraz wie, ze tego nie uzupelni/nie oplaca sie, wiec
    sprzedaje.
    To tak w skrocie.

    --
    .: ra9om1ak :.