    From: Sarpedon <f...@t...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rejestracja bazy u GIODO - czy powinienem?
    Date: Mon, 27 Feb 2006 18:44:18 +0100

    i...@g...pl napisał(a):

    > Prowadze serwis randkowy i ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy oby
    > nie powinienem zarejestrowac bazy uzytkownikow u GIODO. Dane jakie tam
    > przechowuje, ktore wg ustawy pozwalalyby na identyfikacje uzytkownikow
    > to miedzy innymi e-mail + ewentualnie gdy uzytkownik podal dane
    > kontaktowe to dodatkowo nr gg, komorka. Dochodzi jeszcze IP ostatniego
    > logowania i dane jakie z reguly podaje sie w serwisach randkowych czyli
    > wiek, plec itd itp. Czy zdaniem szanownych grupowiczow taka baza
    > kwalifikuje sie do rejestracji u GIODO?

> [...]

    "1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się wszelkie informacje
    dotyczące zidentyfikowanej
    lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej.
    2. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, której tożsamość można
    określić bezpośrednio
    lub pośrednio, w szczególności przez powołanie się na numer identyfikacyjny
    albo jeden lub kilka specyficznych czynników określających jej cechy
    fizyczne,
    fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne, kulturowe lub społeczne.
    3. Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości
    osoby, jeżeli wymagałoby
    to nadmiernych kosztów, czasu lub działań."

    zdaje mi sie zatem ze powinienes

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)go2(kropka)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13!