  • 1. Data: 2002-09-07 09:06:12
    Temat: Rejestracja Spolki Jawnej - pytanie
    Od: "Arte" <s...@p...onet.pl>

    Przeczytalem odpowiedzie ustawy oraz rozne poradniki
    i....zglupialem.
    Krotko przedstawie temat. Chcemy zalozyc spolke jawna. Pytanie: czy na dzien
    dzisiejszy wystarczy rejestracja tej spolki w sadzie czy nadal trzeba
    wczesniej zglaszac dzialalnosc gospodarcza do ewidencji.? Z tego co czytalem
    zrozumialem, ze od tego roku zalozenie spolki wymaga tylko zlozenia wniosku
    o rejestracje do rejestru sadowego ale czym dalej to juz nie jestem pewien.
    (oczywiscie pozaostale formalnosci jak umowa, REGON, NIPitp. itd. sa mi
    znane wiec o nie sie nie pytam). Moze znajdzie sie ktos kto mi to wyjasni i
    rozwieje moje watpliwosci. Dodam jeszcze, ze na poczatek spolka ta bedzie
    dla wszystkich jej wspolnikow dodatkowym zrodlem dochodow gdyz wszyscy z nas
    mamy na razie prace w pelnym wymiarze.

  • 2. Data: 2002-09-07 14:39:53
    Temat: Re: Rejestracja Spolki Jawnej - pytanie
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <alcfmr$q0v$1@news.tpi.pl>, s...@p...onet.pl says...

    Pytanie: czy na dzien
    > dzisiejszy wystarczy rejestracja tej spolki w sadzie czy nadal trzeba
    > wczesniej zglaszac dzialalnosc gospodarcza do ewidencji.?

    Tylko do Krajowego Rejestru Sądowego

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel