  • 1. Data: 2002-09-07 01:30:03
    Temat: skladki zus
    Od: Milosz Wolan <m...@o...pl>

    Witam
    Chialbym sie dowiedziec czy student podlega jakims znizkom przy opacaniu skladek zus.
    A mainowice chcialbym otoworzyc firme jednoosobowa , lecz placenie od razu okolo 600
    zl
    na wszystkie skladki zus-u doskponale utrudnia mi rozwiniecie malutkiej firmy.
    Czy jest mozliwosc zrezygnowania z czegos ? np. skladki emerytalnej ?
    Wkoncu jako student juz licza mi sie lata pracy ...
    Przegladne wszystkie sugestie ... jakie panstwo napiszecie ...
    co moge zrobic , oco moge sie starac i czego domagac ?
    a moze nic nie moge :) tylko musze Im :) placic cala stawke ...

    jesli NTG to prosze pokierowac mnie na inna ...

    Pozdrawaim Grupowiczow
    maciek wolan

  • 2. Data: 2002-09-09 11:38:57
    Temat: Re: skladki zus
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Jak sie zatrudnisz to jestes zwolniony ze skladek zdaje sie placisz tylko
    zdrowotne
    natomiast jak sam otworzysz firme to niestety nie jestes zwolniony.
    Chyba ze ie cos zmienilo od roku?
    k...@w...pl

    Uzytkownik "Milosz Wolan" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci