  • Data: 2005-01-13 20:42:25
    Temat: Re: Rejestr licencjonowanych detektywów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Jan 2005, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    [...]
    >+ To samo z innymi rejestrami, czy mogę sobie iść do urzędu gminy i szukać
    >+ bliżej nieokreślonego przedsiębiorcy ?

    IMO tak.

    >+ Czy rejestr przedsiębiorców zarejestrowanych w gminach jest scentralizowany?

    Nie.
    Rejestry są dwa: sądowy (KRS) i ewidencje działalności.
    EDG nie są scentralizowane.
    Osoby *fizyczne* mogą się wpisać (wg własnego uznania) do EDG
    lub do KRS - jednak wpis do EDG to 100 zł (a zmiana 50 zł) zaś
    do KRS coś z 1000 zł.

    >+ Czy mogę udając się do dowolnego urzędu gminy poszukać przedsiębiorcy
    >+ zarejestrowanego w drugim końcu Polski ?

    IMO ci się nie uda :[

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)