  • Data: 2010-07-10 18:09:43
    Temat: Re: Rejestr dłużników
    Od: "pluton" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pożycz sobie kasę i nie oddaj,

    Sugerujesz ze jest jakis zwiazek przyczynowo-skutkowy pomiedzy nieoddaniem
    kasy
    a znalezieniem sie w rejestrze ?

    Ale mnie chodzi o jakis pewny sposob, np. zgloszenie samego siebie.
    Moge ewentualnie zlozyc jakies oswiadczenie, ze nie oddaje pozyczonej kasy,
    jezeli sie to komus na cos przyda.

    --
    pozdrawiam
    Nullification