eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRejestr OBOS (C&C): czy takie traktowanie klienta jest zgodne z prawem? › Re: Rejestr OBOS (C&C): czy takie traktowanie klienta jest zgodne z prawem?
    From: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rejestr OBOS (C&C): czy takie traktowanie klienta jest zgodne z prawem?
    Date: Fri, 2 Jan 2004 01:45:50 +0100

    Użytkownik "latet" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:22783-1072998567@host102-ursus.spray.net.pl...

    Nie wiem co to za firma ale sposob pisania listu podobny jest do wszelkiej
    masci firemek naciagajacych ludzi na kase za niby tam uslugi ktore wykonali
    iles tam lat do tylu ...
    W jakiej formie przyszedl list ? Polecony z potwierdzniem odbioru ? Jak nie
    to nie bylo listu i wlasciwie mysle ze olac mozesz calkowicie takie cos...
    Jak beda nadal Cie napastowac to mozesz im odeslac pisemko (poleconym) ze w
    razie nastepnego straszenia i proby naciagniecia Cie na koszty ktore wg
    Ciebie sa bezprawne oddasz sprawe do prokuratury o probe wyludzenia :)
    zazwyczaj starcza i juz wiecej nie beda Cie meczyc ...
    Oczywiscie jest druga strona operacji ... jesli w umowie masz napisane ze po
    tych 2 darmowych latach bedzie jakis koszt to powiedzmy ze moga cos wiecej
    pomarudzic ...
    No i mam nadzieje ze papierki tej umowy masz jeszcze a nie wywaliles ich