  • Data: 2007-12-19 21:19:39
    Temat: Re: Regulamin studiów a "widzimisię" prowadzoących
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:fkc0sk$ij5$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote
    > Ja myślę, że problem jest inny: czy może podać większe wymagania niż w
    > regulaminie. Nawet jak na początku roku to zrobi.

    Przy zacytowanej treści regulaminu może, bowiem w tym wypadku regulamin
    jedynie określa przypadek bezwarunkowego niezaliczenia. A zatem prowadzący
    nie mógłby przykładowo zaliczyć semestru przy 50% nieobecności.

    Swego czasu na studiach moja grupa miała podobny problem z jednym z
    wykładowców. Kobieta opowiadała na wykładach takie bzdury niezwiązane
    zupełnie z tematem (wiecznie jakieś anegdoty), że większość stopniowo
    uznawała, że szkoda tracić czas na jej słuchanie, bo do egzaminu i tak
    trzeba będzie poczytać skrypt. Doszło do tego, że na wykład z grupy ponad
    stu osobowej przyszedł jeden student, który musiał przez dwie godziny
    wysłuchiwać wykładu na temat naszej niemoralności i lekceważenia
    przedmiotu. Sprawa oparła się o dziekana, który na radzie wydziału na
    podniesiony przez zainteresowaną problem odrzekł: "To trzeba prowadzić
    wykłady na temat, a nie opowiadać słuchaczom pierdoły. Wówczas będą
    przychodzić na zajęcia chętnie i wysłuchiwać ich z zainteresowaniem". I to
    sprawę ucięło. Ale była to państwowa uczelnia z tradycjami, gdzie przede
    wszystkim liczył sie profesjonalizm.