  • Data: 2017-10-06 15:44:35
    Temat: Re: Reforma OFE
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.10.2017 o 13:59, Liwiusz pisze:

    > Może nie jest to dobry przykład, bo kraj upadający, ale pamiętam jak
    > jeszcze w latach '90 trochę dziwiła mnie obecność kobiet w patrolach
    > policji w Szwecji. Tłumaczono to niegłupio - że zadaniem policjanta nie
    > jest samodzielne pokonanie niezliczonej liczby przeciwników (lub też,
    > stosując konwencję grafomana J.F'a - dogonienie każdego), tylko raczej
    > pokazanie "hej, jestem tutaj, zaraz będzie nas więcej, proszę o spokój".

    Większość gliniarzy "ulicznych" w usa nie przesłoby testów
    sprawnościowych, a jednak cieszą się większym respektem niż nasze
    krawężniki.

    Wcześniejsza emerytura dla policjantów jest zaszłością historyczną z
    czasów milicji, gdzie władza przekupywała w ten sposób resorty siłowe,
    żeby im przypadkiem do głowy nie przyszło, że pałowani ludzie jednak
    moga mieć rację.

    Shrek.