  • Data: 2017-10-06 13:59:39
    Temat: Re: Reforma OFE
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-06 o 13:54, Olin pisze:

    > Chyba mają tam jakieś inne stanowiska poza szybkobiegaczami. Wszak można
    > posługiwać się również dedukcją, jak Shelrock Holmes, co najwyraźniej ma
    > miejsce w innych krajach.

    Może nie jest to dobry przykład, bo kraj upadający, ale pamiętam jak
    jeszcze w latach '90 trochę dziwiła mnie obecność kobiet w patrolach
    policji w Szwecji. Tłumaczono to niegłupio - że zadaniem policjanta nie
    jest samodzielne pokonanie niezliczonej liczby przeciwników (lub też,
    stosując konwencję grafomana J.F'a - dogonienie każdego), tylko raczej
    pokazanie "hej, jestem tutaj, zaraz będzie nas więcej, proszę o spokój".

    --
    Liwiusz