  • Data: 2017-10-02 20:27:36
    Temat: Re: Reforma OFE
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-10-17 o 00:13, Liwiusz pisze:

    > Różnica jest tylko jakościowa, ale nie zasadnicza. Jeśli jednak złamiemy
    > zasadę i dopuścimy 65 -> 67, to już co do zasady nic nas nie ogranicza
    > przed 35 -> 65.

    Zdrowy rozsądek.

    > Nikt nie mówi, że raz wybrany zawód jest na całe życie.
    > Dlaczego akurat na patrolu? A może jako detektyw szukający mordercy? Ale
    > wyobrazić sobie potrafię.

    Bo w Policji jest tak, że każdy policjant w niektórych wypadkach trafia
    do patrolu.

    > Nie, nie z tego powodu. Powód był taki - po co mam im płacić godziwe
    > rynkowe stawki, obiecam im, że za 20 lat coś im dam. A że mnie nie
    > będzie za 20 lat, to się inni będą martwić.

    Tak kiedyś zrobili z żołnierzami w konsekwencji czego wojsko ma problem
    z rekrutacją. Teraz kombinuj z Policją i resztą mundurówki. Generalnie
    obecnie wszelkie działania w mojej ocenie mają na celu osłabienie
    zaufania mundurowych do państwa.

    > Dlaczego od razu kretyni?

    Bo to nie profit, tylko element umowy.