    From: x...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ReMake programow/gier
    Date: 6 Dec 2005 18:44:08 +0100

    > ja mysle ze kazda sytuacje sad indywidualnie oceni i dojdzie do wniosku czy
    > zostalo "zerzniete" czy nie.
    > Pomysl sobie porzy tworzeniu programu co by bylo bezczelnym przy
    > zastosowaniu wewnatrz (co jako autora pierwowzoru by cie zdenerwowalo) a juz
    > bedziesz mniejwiecej wiedzial gdzie lezy granica :-)

    Zdenerwowac to raz ... a wsadac kogos do pierdla bo zrealizowal cos lepiej niz
    ja to chyba jakis problem emocjonalny ?;]

    > to dobrze, nalezy kazdy przypadek indywidualnie ocenic.

    imho to _nie_ dobrze ... bo raczej dobrze jest wiedziec na czym sie stoi.
    W koncu jak ktos komus w sadzie udowodni ze jednak przegial, to nie bedzie juz:
    "dobra, sorry, troche pojechalem". Tylko beda koszty procesu i kto wie czy nie
    jakies konsekwencje karne.

    > TO tak jakbys chcial szukac pzepisu zakazujacego kradziezy w ... sklepie
    > miesnym :-)

    to co ? to prawo tez jasno nie okresla co jest kradzieza a co nie ?
    pewnie co jest lapowka a co jest zwykla skleroza ( no zapomnialo sie komus
    koperty zabrac ) tez nie ?

    kurcze ... zawsze jak sie pytam o cos na tej grupie ( prawa nie znam, powiedzmy
    ze informatykiem jestem ) dochodze do wniosku ze prawo w naszym kraju nie
    kieruje sie logika a zasada:
    Masz pieniadze, stac cie na lepszego prawnika, stac cie na 3 apelacje, wygrasz.
    Smutne ale chyba prawdziwe.

    Generalnie zawsze dochodze do wniosku ze to jakas jedna wielka paranoja jest ...
    nikt nic nie wie tak do konca, a ludzie w pierdlu laduja.

    Pozdrawiam
    Lukasz

    ps. zawsze mi tu nerwy puszczaja ;) trzeba sie spakowac i do niedzwiedzi
    polarnych jechac .. albo na marsa ... bo tu nie ma warunkow do egzystencji ;)