    From: MaXxX <m...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Re: doręczenie [pilne]
    Date: Wed, 6 Feb 2002 12:11:48 +0100

    Dnia Wed, 6 Feb 2002 09:38:51 +0100, Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    pisze na pl.soc.prawo:

    > Przecież pismo nie musi być doręczone _tobie_, a dowolnemu innemu
    > dorosłemu domownikowi, ewentualnie dozorcy - więc zostawiasz mu nr
    > telefonu i jedziesz się spokojnie opalać.

    No ale właśnie: ja nie mam pojęcia, że zaczną do mnie jakieś podejrzane pisma
    przychodzić. A jadąc na wakacje nie wykupiłem roamingu do komórki, więc
    została w domu. Jestem zupełnie nieosiągalny - a tam awiza od poleconych
    lądują mi w skrzynce, by po 7 dniach zostać uznanymi za czytane? Czy też mam w
    ten sposób obowiązek w każdej sekundzie życia zapewniać, by mój dozorca
    wiedział gdzie jestem..?

    --
    MaXxX
    - znudziło mnie pisanie idiotyzmów,