  • Data: 2014-08-19 20:03:58
    Temat: Re: Re: czy pracodawca może podsłuchiwać telefon służbowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i zdaje się od początku o to właśnie chodziło :)
    > Napisałeś "obydwie strony" i stąd protesty.

    To być może źle sie wyraziłem. Pisząc o braku zgody drugiego rozmówcy
    odniosłem się do założenia, że robimy to bez zgody pracownika. Uzyskanie z
    góry zgody każdego jego rozmówcy wydaje mi się niemożliwe, a tym samym nie
    widze praktycznego sposobu na obejście ustawowego zakazu w sposób zgodny z
    prawem.