  • Data: 2003-09-29 17:15:18
    Temat: Re: Re: Czy w takiej sytuacji termin w umowie nadal obowiazuje?
    Od: MARR <m...@a...waw.pll> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Mon, 29 Sep 2003 12:10:26 +0000 (UTC), niejaki " "
    <k...@N...gazeta.pl> popełnił był na grupie następujące słowa:

    >No to zajebiste mamy prawo w tym kraju nie ma co - czlowiek mimo posiadania
    >mieszkania laduje na ulicy. Swietnie.
    Prawo w tym względzie jest jak najbardziej ok.
    Dam Ci przykład jak to punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    Sprzedaję Ci mieszkanie. Za kasę ze sprzedaży mam zamiar wykończyć
    dom. Proponuję Ci układ: Mieszkanie sprzedaję za 5k PLN mniej, jednak
    termin wyprowadzki (zwolnienia mieszkania) określamy na kwiecień 2004
    r.
    Podpisujemy umowę, ja biorę kasę i zaczynam wykończeniówkę. W 2 dni po
    podpisaniu umowy Ty dzwonisz i każesz mi się wynosić w ciągu 24h.
    Taki zapis w umowie *chroni* także mnie przed Twoja nieuczciwiścią.

    MARR