  • 11. Data: 2009-04-17 22:29:42
    Temat: Re: Rada zdecydowala o sprzedazy w drodze przetargu, lamiac tym samym prawo
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    jb pisze:

> [...]
    > "osób fizycznych i osób prawnym, które prowadzą działalność
    > charytatywną, opiekuńczą, kulturalną, leczniczą, oświatową, naukową,
    > badawczo rozwojową, wychowawczą, sportową lub turystyczną". Gdyby tego
    > przecinka tam nie było, słowa "na cele niezwiązane z działalnością zarobkową"
    > odnosiłyby się wyłącznie do "sportową lub turystyczna".

    > Wprost przeciwnie. Tyczy się własnie tej wymienionej przed tymi słowami.
    > Pomijając już wszystko inne, byłoby to nawet niezgodne z zasadami gramatyki:
    > "osób fizycznych i osób prawnym, które prowadzą działalność (...) na cele

    To wskaz mi dzialalnosc turystyczna niezwiazana z dzialalnoscia zarobkowa

  • 12. Data: 2009-04-17 22:40:46
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał(a):

    > To wskaz mi dzialalnosc turystyczna niezwiazana z dzialalnoscia zarobkowa

    Np. wg własnego statutu taką działanośc powinno prowadzic PTTK (art. 7).

    Po bliższym zastanowieniu się dochodzę do wniosku, że taką działanośc chyba
    sam prowadzę, udostępniając nieodpłatnie wszystkim chetnym kawałek własnej
    osobistej plazy z pomostem i sławojką...

  • 13. Data: 2009-04-17 22:44:26
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    jb pisze:

> [...]
    > sam prowadzę, udostępniając nieodpłatnie wszystkim chetnym kawałek własnej
    > osobistej plazy z pomostem i sławojką...

    PTTK prowadzic rownie dobrze moze dzialalnosc zarobkowa