  • Data: 2005-10-09 17:15:53
    Temat: Re: RUSZAC DUPSKA I GLOSOWAC !!!!
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dib0cj$qq6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ja idę tylko dlatego, żeby 'dać się policzyć' JKM.

    Ja poszedłem, ale nie dałem się policzyć Korwinowi, mimo że go lubię, bo
    sorry, ale szataż (bo jak innaczej to nazwać), że się wycofa z polityki jak
    nie dostanie odpowiedniej liczby glosów uważam za conajmniej śmieszny! Jak
    go polityka męczy to niech zabiera grabki z piaskownicy i się wycofa, a nie
    robi łaskę, że startuje.

    Zresztą uważam, że Korwin robi wszystko, aby w wyborach wypaść jak
    najgorzej! Rok temu była u mnie na uniwerku pogadanka ze studentami na temat
    demokracji itp. i jednym z dyskutantów był Korwin. Wypadł całkiem dobrze,
    miał racjonalne poglądy, poparte racjonalnymi argumentami. Natomiast to co
    On wyprawia w TV to jakaś parodia jego poglądów. Wszedzie teczki, agenci,
    spiski. Oglądając to czułem się jakbym Mietka Maciarewicza ogłądał i
    zastanawiałem się gdzie podział się tamten Korwin?