  • Data: 2005-10-09 21:20:55
    Temat: Re: RUSZAC DUPSKA I GLOSOWAC !!!!
    Od: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD napisał(a):
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@t...poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:dib0mb$u8e$1@news.onet.pl...
    >

    >> Miło mi, ja również :)
    >

    >>Pozdrawiam!
    >>Liwiusz
    >

    > Jak to, na siebie nie glosowales??????

    :-) Ano nie :) Aczkolwiek, jakbym nie głosował na Korwina, to może
    rzeczywiście głosowałbym na Ilasza. Człowiek ma dość liberalne poglądy,
    zwolennik wolnego rynku itp. - a to mi odpowiada. Im mniej państwa w
    gospodarce, tym lepiej. Z tego co wyczytałem w jego książce, nasze
    poglądy zgadzają się w większej ilości kwestii niż w przypadku
    pozostałych kandydatów.

    A Tuska, czy Kaczyńskiego, nawet nie biorę pod uwagę, cokolwiek by
    nie mówili. To są demokraci - mówią to, co wyborca chce usłyszeć, a nie
    to, jakie są ich poglądy. Teraz Kaczyński chce uchodzić za "prawicę",
    zapominając, że w przeszłości tworzył "Porozumienie Centrum", które z
    prawicą niewiele miało wspólnego.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz