  • Data: 2020-10-18 16:54:49
    Temat: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.10.2020 o 16:16, ąćęłńóśźż pisze:
    > A teraz nam wytłumacz, dlaczego podczas największej walki PRL z
    > Kościołem nie było pomówień o pedofilię?
    > Przecież to byłoby najłatwiejsze dla UB.
    > Trybuna Ludu i Żołnierz Wolności miałyby tematy na czołówki.
    > A nie miały.

    Zrobię wyjątek, zdarza się, że idiotom też odpisuję.

    Zgłoszenia były, ale SBecja wolała mieć haka i trzymać klechę za mordę,
    niż wsadzać takiego do więzienia. Pozbywanie się takiego narzędzia
    dostępnego na każde skinienie, a któremu owieczki bezgranicznie ufają i
    mu się zwierzają nawet z myślozbrodni przeciwko reżimowi, byłoby dla
    reżimu głupotą.

    Że też dorosłym ludziom trzeba takie rzeczy tłumaczyć.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr