    Subject: Re: RP3 100 lat za Nigerią ;-)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f7cc300$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <JmsfH.532277$jbb.125584@fx44.ams1>
    <5f7f3840$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
    <R5agH.390433$Rb1.237977@fx35.ams1>
    <5f81a7b9$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f847e3b$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f84e96e$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f86c4e3$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f86f2a0$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f872b4c$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f89852c$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Fri, 16 Oct 2020 14:32:51 +0200

    W dniu 16.10.2020 o 13:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Albo zaslepiony :-)

    Zaślepieni udają, że nie wiedzą o ukrywaniu pedofilów przez kościół.
    Udają, że nie ma dowodów, pomimo raportów na temat udokumentowanej i
    udowodnionej skali procederu.
    I w końcu udają, że nie znają historii kościoła (no tu może faktycznie
    nie udają, bo nieuki spały na lekcjach historii, a podręcznik do
    historii widzieli jedynie przez szybę w księgarni, jak przypadkiem obok
    przechodzili).

    > Eee ... ale czy to zarzut do kosciola ? Kosciol im kazal wkadac dzieci
    > do pieca ?
    > Bo zdrowaska to tylko taka miara czasu, z braku zegarow - dobra i taka.
    >
    > eee - ale chyba znow blad logiczny.
    > Nagonka byla chyba na czarownice, a nie na ludzi je splawiajacych.

    Ty naprawdę jesteś taki tępy, czy tylko udajesz?
    Sarkazmu nie wyłapałeś?

    Łopatologicznie:
    to ochraniacze kościelnej pedofilii prowadzą nagonkę na tych, którzy z
    tym walczą (również fizyczną, objawiającą się groźbami, szantażem itp.-
    przykłady znajdziesz samodzielnie), a nie odwrotnie.

    Więc jeszcze raz:
    Na twoje nieszczęście "nagonka" na ludzi, którzy wkładali dzieci do
    pieca na trzy zdrowaśki, albo wrzucali kobiety do rzeki żeby sprawdzić
    czy nie są czarownicami, również padła na podatny grunt.

    To co obrońcy kościelnej pedofilii nazywają nagonką na kościół, to nie
    jest nagonka.

    Gdyby nie te "nagonki", to ludzie nadal wkładaliby dzieci do pieca na
    trzy zdrowaśki, nadal topiliby czarownice w rzekach i nadal nie
    znalibyśmy skali kościelnej pedofilii i procederu ich ukrywania przez
    kościół.

    Że też dorosłemu człowiekowi trzeba takie rzeczy tłumaczyć....

    > Ty tu jestes od bledow logicznych.

    LOL :)

    > Malo jest tych wystepkow w kosciele, czy ludzie sa masochistami i
    > chetnie chodza - wybieraj sam :-)

    Mam wybierać pomiędzy błędną odpowiedzią, a błędną odpowiedzią?
    LOL :)

    Nawet nie będę ci tłumaczył dlaczego są błędne, bo w twoim przypadku to
    nie ma sensu. Oczywistości, to można dziecku tłumaczyć, a nie dorosłemu
    człowiekowi.

    > A nie ? W opinii tych ludzi - najwyrazniej slusznie robi te zamachy :-)

    Czyli, że słusznie robią te zamachy?
    Dobrze się czujesz?

    > Ale spojrz w lustro ... jakby powstala jakas organizacja z haslem
    > "spalic koscioly" ... to bys mowil, ze slusznie czynia :-)

    Nie.
    Nie projektuj na mnie swoich urojeń.
    Zawsze możesz mnie grzecznie zapytać co bym mówił, zamiast bez sensu
    zgadywać. Mistrzu logiki.

    > Az tak otumianionych, ze nie czuja ze im cos sie w d* wciska ?

    I czego znowu nie rozumiesz? Oczywiście, że nie czują. Dlatego sekty
    nazywamy sektami. Mechanizm jest dość dobrze poznany i przebadany
    naukowo i nie jest to wiedza tajemna.
    Wyciągnięcie kogoś z sekty to proces często liczony w latach.

    Dlaczego znowu zabierasz głos w sprawach o których nie masz zielonego
    pojęcia? (A nie masz, bo zadajesz pytania, na które odpowiedzi
    znalazłbyś samodzielnie w ciągi kilku minut, a przynajmniej miałbyś
    jakieś podstawowe pojęcie.)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr