  • 1. Data: 2004-06-30 10:24:55
    Temat: RODZINA WINNA KASĘ - PILNE
    Od: "jacek" <h...@w...pl>

    Brat mi jest winien parę groszy, niestety nie ma z czego oddać(jak zawsze
    rodzinka), ale posiada ziemie którą ma zamiar sprzedać,jednak obawiam się
    żeby nie doszło do sytuacji gdzie ziemia zostaje spieniężona a on nadal nie
    ma z czego oddać długu. Ostatnio wpadłem na pomysł żeby ta ziemia była dla
    mnie jakimś zabezpieczeniem, coś w rodzaju umowy komisowej (tak sobie myślę
    ale nie znam się na tym wcale)w momęcie kiedy on oddaje dług ja drę umowę i
    po sprawie, chyba że są jakieś inne rozwiązania (bez łamania nóg bo to
    ostateczność, zależy mi na kasie a nie na inwalidzie). Słyszałem coś o
    jakiejś umowie trzy siódemki albo coś w podobie, jak by się ktoś
    zainteresował moim małym problemikiem byłbym wdzięczny .

    Pozdrawiam Jacek

  • 2. Data: 2004-06-30 12:26:42
    Temat: Re: RODZINA WINNA KASĘ - PILNE
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "jacek" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakiejś umowie trzy siódemki albo coś w podobie, jak by się ktoś
    > zainteresował moim małym problemikiem byłbym wdzięczny .

    możesz iść z bratem do notariusza i spisać akt notarialny na dług brata, w
    którym on zobowiązuje się do spłaty. jeśli nie wywiąże się, możesz iść do
    sądu z wnioskiem o nadanie klauzuli wykonalności temu aktowi i wszcząć
    egzekucję z jego majątku, czyli ziemi np.
    dokładnie dowiedz się u notariusza

    pozdr.
    b.

  • 3. Data: 2004-06-30 17:22:51
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2004 14:26:42 +0200, bella naskrobał(a):

> [...]
    > sądu z wnioskiem o nadanie klauzuli wykonalności temu aktowi i wszcząć
    > egzekucję z jego majątku, czyli ziemi np.

    tylko jak podpisze dobrowolne poddanie sie egzekucji.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-06-30 19:18:49
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Wed, 30 Jun 2004 14:26:42 +0200, bella naskrobał(a):

    > tylko jak podpisze dobrowolne poddanie sie egzekucji.

    no wiadomo przeciez że pod przymusem podpisany dokument jest łatwo
    podważyć!!!!

  • 5. Data: 2004-07-01 08:16:38
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2004 21:18:49 +0200, bella naskrobał(a):

    > no wiadomo przeciez że pod przymusem podpisany dokument jest łatwo
    > podważyć!!!!

    nic nie rozumiesz - tylko notarialne poddanie sie egzekucji umozliwia
    uzyskanie klauzuli wykonalnosci na akcie notarianlym.

  • 6. Data: 2004-07-05 21:59:15
    Temat: Odp: RODZINA WINNA KASĘ - PILNE
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik bella <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cbv40h$479$...@n...news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > do

    > no wiadomo przeciez że pod przymusem podpisany dokument jest łatwo
    > podważyć!!!!

    lol.

    :D

    musi byc klauzla poddania sie egzekucji w samym akcie not.

    mdr