  • 1. Data: 2004-06-30 07:38:55
    Temat: oszukiwanie na allegro i konsekwencje
    Od: "daxad" <m...@i...pl>

    witam
    mam do was pytanie, mianowicie oszukiwalem na allegro i sprzedawalem ebook
    jakiegos kolesia i nie mialem do tego praw, koles mi napisal ze zglosi to na
    policje, czy moge miec z tego jakies zle konsekwencje/ czy policja moze
    przyjechac do mnie do domu i zrewidowac kompa? a moze ewentualnie koles chce
    mnie nastraszyc i i tak policja nic mi nie zrobi.
    Pozdrawiam cala grupe
    Aha nie bylem wczesniej karany

  • 2. Data: 2004-06-30 08:02:40
    Temat: Re: oszukiwanie na allegro i konsekwencje
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    daxad wyskrobał(a):
    > witam
    > mam do was pytanie, mianowicie oszukiwalem na allegro i sprzedawalem ebook

    Sam napisałeś, że *oszukiwałeś*

> [...]
    > przyjechac do mnie do domu i zrewidowac kompa? a moze ewentualnie koles

    Może wpaść Policja.

    > chce mnie nastraszyc i i tak policja nic mi nie zrobi.

    Ja bym się nie łudził...

    > Pozdrawiam cala grupe
    > Aha nie bylem wczesniej karany

    Kiedyś musi być ten pierwszy raz :)

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-06-30 08:38:44
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2004 09:38:55 +0200, daxad naskrobał(a):

> [...]
    > przyjechac do mnie do domu i zrewidowac kompa? a moze ewentualnie koles chce
    > mnie nastraszyc i i tak policja nic mi nie zrobi.

    kiepska sprawa - nie dość że łamanie prawa autorskiego to jeszcze na
    pożytek. No jest sprawa karna :>
    Pytanie czy policja/prokurator tym sie będzie chciał zając :>
    Jezeli tak to jedynie można iść w zaparte, ale chyba sie własnie przyznałeś

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-06-30 10:28:49
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    w jakim wy swiecie zyjecie.....

    kolego nic nie bedzie na 100% uwierz mi.
    zapomnij o tym

    a ci co pisza o sprawach karnych chyba za duzo denaturatu pija :)