  • 11. Data: 2002-10-04 13:57:12
    Temat: Re: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:18000-

    Nie zamierzam zniżać sie do twego poziomu i cię obrażać.Ale odpowiedz tylko
    na dwa pytania:
    1.kiedy nauczysz się odpisywać na posty(pod a nie nad),jesli nigdy to
    przynajmniej nie ględz o netykiecie
    2.dlaczgo posty normalnych ludzi mają 1 kB a twoje od 4kB wzwyż.

    Jeśli chodzi o automatykę sygnalizacji świetlnej to jest tak jak napisałem a
    nie tak jak bys sobie zyczył.Przeczytaj post zaczynajacy wątek(ze
    zrozumieniem).
    Dlaczego kulturalny i przestrzegajacy netykiete człowieku kierujesz
    odpowiedzi na swoje posty na grupę pl.test.Czy dlatego że jesteś znanym
    internetowym idiotą o ps.Expierd???

    Leszek

  • 12. Data: 2002-10-04 15:08:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Plucie i puszczanie bakow moze sprawia przyjemnosc czyniacemu,

    Bąk to ty jesteś.

    > Ja pisze do ludzi inteligentnych, ktorzy potrafia myslec i oczekuje
    odpowiedzi rowniez na nalezytym poziomie.

    Gdyby były na należytym poziomie to byś ich nie zrozumiał;)

    Leszek

  • 13. Data: 2002-10-04 16:36:51
    Od: y...@p...onet.pl

    W podobnej sprawie wypowiedział się SN: "pierszeństwo ustala się przed dojazdem
    do skrzyżowania, a nie na nim".

  • 14. Data: 2002-10-04 21:20:40
    Temat: OT: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 4 Oct 2002, Jacek wrote:
    [...]
    >+ W tym konkretnym przypadku, jezeli otrzymam pelnomocnictwo
    >+ zainteresowanego,

    Z całym poważaniem, ale mam wątpliwości czy to był
    dobry pomysł z proponowaniem "wzięcia pełnomocnictwa":
    wziąłeś pod uwagę że każdemu się skojarzy z Zabłockim ?
    ;)
    No, może z udzielaniem gwarancji :]

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (ubawiony poddawaniem w wątpliwość świadomości rzeczy
    u ludzi którzy takie systemy uruchamiają - i niewątpliwie
    uważają brak "wszystkch czerwonych" za typowy *błąd*;
    Nie, to nie o mnie... ;>)

  • 15. Data: 2002-10-05 07:41:54
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    Jacek <g...@p...onet.pl> napisał:

    >Natomiast z definicji sygnalizatora kierunkowego S-3 zakazuje on
    >zawracanie, a nakazuje jazde w lewo.
    a/ nie ma takiej 'definicji'.
    b/ to nie sygnalizatorS-3 zakazuje, ale odpowiednie znaki drogowe !
    c/ powielasz temat z pl.misc.samochody ('Sygnalizator kierunkowy S-3 ,
    czy zakazuje zawracania ?') i tam znajdziesz odpowiedz :-)

    Artur Golański
    ----------------
    http://strony.wp.pl/wp/artgola/kodeks

  • 16. Data: 2002-10-05 14:17:12
    Temat: Re: OT: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał:

    Prosba, Gotfrydzie - nie sil sie na oryginalnosc, stosuj zasady
    netykiety odpowiadajac na posty ( usun "OT:" - zalecane "Re:")

  • 17. Data: 2002-10-06 02:25:47
    Temat: ABUSE Ostatnie ostrzezenie Re: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    czego ty czlowieku zaczepki szukasz
    pisal ci juz twoj admin zebys sie uspokoil bo cie odetnie od netu
    czy masz jakas chorobe, dolega ci cos,
    ze musisz ta agresje wyrzucac z siebie
    na niczym sie nie znasz a glowe zawracasz
    wszystkich wyzywasz
    to jest terroryzm internetowy
    i powinna sie tym zajac po,licja albo prokurator, skoro administrator
    nie potrafi egzekwowac obowiazujacych regulaminow

    A idioda to sobie czlowieku mow do swojej rodzinki
    idz stad trollu i wiecej niech cie nie widze.

    Jeszcze raz cie spotkam z tym terroryzmem i wylgaryzmem internetowym to
    lecisz do zespolu przestepstw internetowych policji .
    Ktos musi porzadek zaprowadzic, aby agresorow usunac z usenetu.

    Smiecisz, zamulasz watki obrazasz wszystkich, jestes agresywny,
    wulgarny, nieprzystosowany spolecznie do korzystania z usenetu

    To ze twoj admin toleruje agresorow i nie potrafi sobie skutecznie z
    toba poradzic, to nie znaczy ze nie istnieje w Polsce instytucja ktora w
    zwalczaniu terroryzmu internetowego nie pomoze.

    Jak moze byc realizowany rzadowy projekt budowy spoleczenstwa
    internetowego, gdy usenet jest zalany fala agresji, wulgaryzmy,
    przekraczajacego wszelkie normy, zasady.
    To jest zjawisko niespotykane na swiecie,
    zeby ktokolwiek sie osmielal byc tak agresywny na usenecie.

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

  • 18. Data: 2002-10-06 02:41:52
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    y...@p...onet.pl wrote:

    > W podobnej sprawie wypowiedział się SN: "pierszeństwo ustala się przed dojazdem
    > do skrzyżowania, a nie na nim".

    To znaczy kto ustala ?
    Tutaj ustalal system sterowania swiatlami, ktorego wedlug opisujacego
    zdarzenie zmienil program i zmienil zasady pierwszenstwa i stad kolizja.

    Dzisiaj widzialem wypadek w chwili po zdarzeniu.
    Kierowca przejezdzal szybko przez skrzyzowanie z wysepka i tramwajem
    i ktos mu wyjechal z boku albo to byl rowerzysta, tak ze odbil w lewo,
    uderzyl w sygnalizator zlamal go i obrocilo go , wyrzucilo samochod do
    gory, obrocilo , dachowal i jechal 15-20 metrow na dachu.
    Kierowca doznal ran glowy ale zyje.

    I zasady pierwszenstwa ustalono przed skrzyzowaniem, swiatla byly
    wylaczone, droga z pierwszenstwem przejazdu, a jednak ktos mu zajechal,
    wypadek , problemy.
    I to jest samo zycie i to nasze zycie, codziennie w samochodzie na
    ulicy.

    I ja nie moge teoretyzowac , ze swiatla byly takie a potem sie zmienily.
    Musze przewidywac uszkodzenie sygnalizatorow, bledne manewry innych
    kierowcow i niespodzianki.
    To sdlatego policja karze mandatami obu kierowcow bioracych w zdarzeniu,
    a ubezpieczalnia wyplaca odszkodowanie np. 50-50 czy 30-70.
    I trzeba jasno okreslic swoje zasady jazdy.
    Jeden jezdzi szybko, inny wolno, jeden unika kolizji, a inny szuka
    kolizji, aby sobie wyremontowac samochod na czyjs koszt.

    Tutaj trzeba odczytac program sterownika tego skrzyzowania i zbadac, czy
    opisane zdarzenie bylo mozliwe i okreslic wine obiektywna,
    czyli ew. blad w programie sterowania swiatlami.
    Jacek

  • 19. Data: 2002-10-06 02:49:19
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Gotfrydzie Gotfrydzie,
    czyzby to zwykla zazdrosc i zawisc przez ciebie przemawiala.
    Przeciez sie na tym nie znasz, nie masz narzedzi.
    A tutaj nie chodzi o gledzenie a skuteczne zalatwienie sprawy.

    Na terenie Polski skontaktuje sie z wlasciwym urzedem, zapoznam z
    programam, przeprowadze symulacje,
    napisze opinie dla policji, ubezpieczalni i to wszystko.

    Ja nigdy nie wnosze zastrzezen do oswiadczen zeznan naocznych swiadkow,
    uczestnikow zdarzenia.
    Skoro ktos tak twierdzi, to widocznie tak bylo.
    A mozna to latwo potwierdzic czy sprawdzic,
    gdyz opisujemy zdarzenie deterministyczne, ktore jest zarejestrowane,
    opisane procedura logiczna, ktora podlega weryfikacjim i jest
    powtarzalna.

    Zatem nie widze problemu, aby temat zakonczyc pomyslnie.

    Jacek

  • 20. Data: 2002-10-06 03:03:23
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    "Artur Golański" wrote:

    > a/ nie ma takiej 'definicji'.

    patrz ponizej

    > b/ to nie sygnalizatorS-3 zakazuje, ale odpowiednie znaki drogowe !
    ktore ?
    ten sygnalizator zastepuje znaki drogowe , gdyz gdy wlaczony ma wyzszy
    priorytet niz znaki drogowe.

    > c/ powielasz temat z pl.misc.samochody ('Sygnalizator kierunkowy S-3 ,
    > czy zakazuje zawracania ?') i tam znajdziesz odpowiedz :-)
    Przeciez sam podalem te odpowiedz.

    Widze ze kolejna osoba nie odrobila pracy domowej .
    Definicja sygnalizatora kierunkowego S-3
    "
    3. Umieszczona na znaku F-10 lub F-11 strzałka zezwalająca na skręcanie
    w lewo ze skrajnego lewego pasa ruchu oznacza także
    zezwolenie na zawracanie, chyba że jest to zabronione znakiem pionowym
    B-23 lub ruch kierowany jest sygnalizatorem S-3.
    "
    "
    2. Strzałka kierunkowa zezwalająca na skręcanie w lewo, umieszczona na
    skrajnym lewym pasie, oznacza także zezwolenie na
    zawracanie, chyba że jest to zabronione znakiem pionowym B-23 lub ruch
    kierowany jest sygnalizatorem S-3.
    "
    "
    § 97. 1. Sygnały świetlne nadawane przez sygnalizator kierunkowy S-3
    dotyczą kierujących jadących w kierunkach wskazanych
    strzałką (strzałkami).
    "
    "
    3. Sygnał zielony nadawany przez sygnalizator kierunkowy S-3 oznacza
    ponadto, że podczas jazdy na wskazanym kierunku nie
    występuje kolizja z innymi uczestnikami ruchu.
    "
    "
    3) S-3 sygnalizator kierunkowy,
    "

    Niewatpliwie sygnalizator S-3 pelni funkcje znaku nakazu, jazdy we
    wskazanym kierunku.
    Tutaj mowilem o kierunku w lewo.
    Czyli nakazuje opuszczenie skrzyzowania po skrecie w lewo.

    Gdyby dopuszczal zawracanie to bylby zastapiony sygnalizatorem S-2,
    ktory nie jest sygnalizatorem kierunkowym
    + zielona strzalka.

    Jacek