  • 21. Data: 2002-10-06 05:55:16
    Temat: Re: ABUSE Ostatnie ostrzezenie Re: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:19143-

    same ble ble <ciah>

    A gdzie odpowiedzi na pytania?Utwierdzasz mnie w przekonaniu że krucho u
    ciebie z czytaniem .Do rzeczy !Czemu chcesz aby odpowiedzi na twoje durne
    posty trafiały na grupę pl.testy.Paranoja?

    Leszek

  • 22. Data: 2002-10-06 06:03:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > czego ty czlowieku zaczepki szukasz
    > pisal ci juz twoj admin zebys sie uspokoil bo cie odetnie od netu

    Nie pisał-kłamiesz.

    > czy masz jakas chorobe, dolega ci cos,

    Chory i to poważnie jesteś ty

    > na niczym sie nie znasz a glowe zawracasz

    Z ust mi wyjąłeś-samokrytyka

    > wszystkich wyzywasz

    Tylko idiotów.

    > idz stad trollu i wiecej niech cie nie widze.

    No właśnie-ile razy i od ilu osób to już słyszłeś?

    Po raz kolejny złamałeś zasadę netykiety odpisując nad a nie pod
    postem-stałeś się niepoprawnym idiotą .Zgłoś się do lekarza.

    Leszek

  • 23. Data: 2002-10-06 12:44:06
    Temat: Re: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    Jacek <g...@p...onet.pl> napisał:

    >ktore ?
    Sam ponizej przytaczasz tekst ws znakow drogowych,
    wystarczy rozumiec to co sie cytuje.
    Zawracania na skrzyzowaniu zabrania znak B-23.
    Natomiast znaki F-10, F-11, P-8b warunkowo ZEZWALAJA na zawracanie i
    to ze skrajnego (nie innego !) pasa ruchu. Tym warunkiem jest brak
    dzialajacego S-3 i oczywiscie brak B-23, ktory jako jedyny ZABRANIA.
    Znajdz zapis prawa: 'sygn. S-3 zabrania lub wyraza soba zakaz
    zawracania'. Sa to wyrazenia nie tylko prawne; trzeba je umiec
    rozrozniac, a dla prawnikow maja zasadnicze znaczenie.

    >gdyz gdy wlaczony ma wyzszy priorytet niz znaki drogowe.
    Tak, ale tylko i wylacznie w stosunku do znaków regulujacymi
    pierwszeństwo przejazdu (Art. 5. 3 PoRD).

    >Widze ze kolejna osoba nie odrobila pracy domowej .
    Czyzby ? A moze kolejna osoba podejmuje sie wykladni prawa, bez
    minimalnego wyksztalcenia w tym kierunku :-P

    >Niewatpliwie sygnalizator S-3 pelni funkcje znaku nakazu, jazdy we
    >wskazanym kierunku.
    Niewatpliwie to... nie skoncze, co.
    Kazdy, kto zdal egzamin na prawo jazdy, a nie je kupil na rynku wie,
    iz ogolnie sygnal zielony oznacza ZEZWOLENIE na wjazd, czerwony ZAKAZ.
    Nigdy sygnalizator nie wyraza NAKAZU (od tego sa wlasciwe znaki
    drogowe).

    >Tutaj mowilem o kierunku w lewo.
    Pisales ;-/

    >Czyli nakazuje opuszczenie skrzyzowania po skrecie w lewo.
    Niczego nie nakazuje !

    >Gdyby dopuszczal zawracanie to bylby zastapiony sygnalizatorem S-2,
    >ktory nie jest sygnalizatorem kierunkowym+ zielona strzalka.
    W rozp. ws znakow i sygnalow § 96. 1. ... sygnalizator S-2....
    ... oznacza, że dozwolone jest skręcanie w kierunku wskazanym strzałką
    w najbliższą jezdnię na skrzyżowaniu - a ktora jak sam pisales jest
    jednokierunkowa i wjazd od tej strony jest zabroniony. Zastosowanie
    wiec S-2 jest niemozliwe ! Poza tym strzalka pod nim wyraza jedynie
    warunkowe dopuszczenie zawracania. A jesli na skrzyzowaniu mozna
    zawracac bezwarunkowo i bezkolizyjnie ? Wtedy stosuje sie wlasnie S-3
    ze strzalka w ksztalcie P-8c.

    Powtorze to co napisalem na pl.misc.samochody
    "Gdzie jest zabronione, by S-3 wyswietlal strzalke do zawracania, taka
    z wzoru P-8c ? Zawracanie to tez jest mozliwy kierunek jazdy."
    Wlasnie do tego sluzy sygnalizator kierunkowy, taka jest jego nazwa
    (kierunkowy). W opisanej sytuacji (zakaz wjazdu w jezdnie w lewo -
    jednokierunkowa), jedynym mozliwym rozwiazanie jest S-3 ze strzalka do
    zawracania oraz wydzielony pas do zawracania oznaczony znakiem P-8c.
    Nie probuj wiec poprawiac fachowcow w dziedzinie org. ruchu drogowego
    w oparciu o wlasne teorie, ktore nie maja pokrycia w obowiazujacym
    prawie.
    Uwazam, ze na swoje pytanie otrzymales odpowiedz i wyjasnienie.
    Dalsza niemerytoryczna dyskusja mnie nie interesuje.

    Artur Golański

  • 24. Data: 2002-10-07 22:50:47
    Temat: Re: OT: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Oct 2002, Artur Golański wrote:

    >+ Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał:
    >+
    >+ Prosba, Gotfrydzie - nie sil sie na oryginalnosc, stosuj zasady
    >+ netykiety odpowiadajac na posty ( usun "OT:" - zalecane "Re:")

    Arturze, OT oznacza "OffTopics" i wyraźnie sugeruje że
    dana odpowiedź nie ma związku z własciwym wątkiem...
    Nie mylę z "reply" ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 25. Data: 2002-10-09 20:30:14
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał:

    > Arturze, OT oznacza "OffTopics" i wyraźnie sugeruje że
    >dana odpowiedź nie ma związku z własciwym wątkiem...
    Aaachaaaaa ;-)
    Wytłumacz w takim razie prosze, jak mozna odpowiadac na list, jesli
    odpowiedz nia ma zwiazku z trescia tego listu; to przeciez nowy watek
    i nowy temat.
    Artur Golański