  • Data: 2004-03-10 15:01:59
    Temat: Re: Pytanie z przepisów ruchu drogowego
    Od: "Alek" <a...@A...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:cb2u40p25evanfop9ms0qr3jaaqmf2od8s@4ax.com...

    > Tylko który :-) Kierunek wektora prędkości posiada dwa zwroty.

    Ale wektor posiada już tylko jeden :)

    > Tu PoRD jest 'ubogie' w definicje. Dla przykładu: jak nazwać manewr
    > przejeżdżania obok innego użytkownika, który skręca np. w lewo ?

    omijanie :), jeśli poruszaliśmy się w tym samym kierunku (i zwrocie
    ;))

    " 2) przy omijaniu zachować bezpieczny odstęp od omijanego pojazdu,
    uczestnika ruchu lub przeszkody, a w razie potrzeby zmniejszyć
    prędkość; omijanie pojazdu sygnalizującego zamiar skręcenia w lewo
    może odbywać się tylko z jego prawej strony; "

    wymijanie:), jeśli nadjechaliśmy z naprzeciwka:

    " 1) przy wymijaniu zachować bezpieczny odstęp od wymijanego pojazdu
    lub uczestnika ruchu, a w razie potrzeby zjechać na prawo i zmniejszyć
    prędkość lub zatrzymać się; "

    Hehe, właśnie doszedłem do wniosku, że PoRD nie mówi co to omijanie,
    wymijanie :) Ale mówi jak się zachować w takich sytuacjach :D (Art.
    23) A może się mylę?

    pozdrawiam
    Alek