    From: "t...@w...pl" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie z innej beczki o uprawnienia
    Date: Wed, 14 May 2003 11:56:33 +0200

    O co Ci chodzi z legalnością pochodzenia auta ?
    - o przbite numery - badadania przeprowadza biegły mechanoskop .
    - o nielegalnie zarejestrowany samochód np. po podrobieniu umowy kupna
    sprzedaży ?

    Machanik nie ma uprawnień do tego abu stwierdzić, że samochód jest legalny -
    kurcze ... sam teraz już nie wiem, bo może faktycznie samochody też można
    podrabiać.

    Policja może przeprowadzić kontrolę firmy pod kątem użytkowanego
    oprogramownia, o legalności takiego oprogramowania świadczy licencja jaką
    otrzymuje się przy zakupie. Pozatym, biegłemy mozna zlecić badanie płyty na
    jakiej nagrane jest oprogramowanie, ewentualnie można zbadać, czy do
    pokonania zabezpieczeń programu nie użyto crack-ów.
    Do tej pory nie słyszałem, aby US kontrolował legalność użytkowanego
    oprogramowania.

    pozdrawiam