  • Data: 2003-04-05 05:45:57
    Temat: Re: Pytanie w sprawie wygranej...
    Od: mryszard <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-04-03 01:52, Użytkownik Kaja napisał:
    > 3 kwiecień 2003 (czwartek).Patrzę,a tu o 21:16 *Slawek*
    > <X...@2...182.58.14> namalował/a:

    > Jak nabywca zainstaluje program na swoim komputerze,to dopiero
    rejestruje
    > licencję i dostaje potwierdzenie oraz jakieś komiczne
    papierki/naklejki z
    > Microsoftu.Nie rozpakowywuj pudełka.

    W 96 roku kupiłem komputer, na płycie CD dostałem system operacyjny
    Windows 95, oraz licencję (książeczka formatu A5) z naklejonym
    certyfikatem autentyczności i we wprowadzeniu pisze tak:" Do
    rozpowszechniania tylko z nowymi komputerami PC. I dalej; Jeśli produkt
    softwarowy nie został nabyty wraz z nowym systemem komputerowym,
    użytkowanie lub kopiowanie produktu softwarowego jest wzbronione. Do
    produktu softwarowego zalicza się oprogramowanie komputera łącznie z
    nośnikami, wszelkimi drukowanymi materiałami pomocniczymi ora wszelką
    dokumentację elektroniczną, wraz z dokumentacją "online". I dalej;
    Produkt softwarowy nie jest sprzedawany lecz licencjonowany." Itd, 86
    stron tekstu. Kartę rejestracyjną odesłałem i żadnych papierków i
    naklejek nie otrzymałem (nie licząc podziękowania za zarejestrowanie).

    --
    Pozdrawiam.
    mryszard