eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPytanie prawno-techniczne w sprawie "Boskiego dodatku" do poselskiego ślubowania › Re: Pytanie prawno-techniczne w sprawie "Boskiego dodatku" do poselskiego ślubowania
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 16 Nov 2015 00:10:03 -0800 (PST)
    Subject: Re: Pytanie prawno-techniczne w sprawie "Boskiego dodatku" do poselskiego
    ślubowania
    From: n...@t...net.pl

    W dniu piątek, 13 listopada 2015 19:01:04 UTC+1 użytkownik witek napisał:

    > Moim zdaniem treść wypowiedzinego ślubowania jest niezgodna z ustawa o
    > wykonnaiu mandatu posła i senatora.
    > Ustawa nie przewiduje innej tresci ani innych dodatkow niż zapisane w art 2.
    >
    > Niestety ustawa nie precyzuje sytuacji, w ktorej treść wypowiedzianego
    > slubowania jest inna niz w ustawie.
    >
    > Wg mnie wypowiedznie tekstu innego niż zapisanego w ustawie nie jest
    > ślubowaniem. Sprawa do TK, ktory jak zwykle orzeknie na korzyść budżetu.

    To jest przykład utworzenia ustawy dla picu.

    Wolałbym aby oświadczyli, że jak nie wypełnią do końca
    realizacji programu wyborczego to dożywotnio będą pozbawieni
    zajmowania politycznych, kierowniczych i właścicielskich stanowisk,
    i że będą mogli być zatrudniani wyłącznie jako pracownicy najemni.

    Andrzej.