  • Data: 2004-07-13 21:23:08
    Temat: Re: Pytanie odnośnie postępowania powypadkowego
    Od: "ajuzo" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cd0jf1$l1m$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Stąd moje zapytanie, jakie konsekwencje sięgną
    > sprawcę wypadku i czy będe dodatkowo "ciągany" przez np prokuratora albo
    > policję, dodam że zeznanie już złożyłem. Następnie ile taka sprawa trwa.
    > Moje obrażenie nie są wielkie. Leczenie w okolicy 3 -4 tygodni.

    Miałem podobny wypadek, sprawca dostał pozbawienie wolności na 2 lata w
    zawieszeniu na 2 lata i świadczenie pieniężne w wysokości 800zł
    Moja obecność na rozprawie nie była konieczna, miałem możliwość wglądu w
    akta sprawy, otrzymywałem regularnie
    informacje o toku postępowania. Tylko raz składałem zeznania na komendzie
    policji w miejscu zamieszkania. Postępowanie trwało ok miesiąca.W przypadku
    gdybyś nie odniósł obrażeń sprawa zakończyłaby się jedynie mandatem w
    miejscu wypadku.