  • 1. Data: 2004-07-13 12:07:35
    Temat: Pytanie odnośnie postępowania powypadkowego
    Od: "M" <e...@o...pl>

    Miałem wypadek gdzie kierujący wymusił pierwszeństwo przejazdu samochodem
    osobowym w wyniku czego kierując motorowerem uderzyłem w niego nie mając
    możliwości manewru. Doznałem licznych stłuczeń i jak się dowiedziałem po
    obdukcji lekarskiej (skierowanie na badanie z policji), zostanie sprawcy
    założona sprawa karna. Stąd moje zapytanie, jakie konsekwencje sięgną
    sprawcę wypadku i czy będe dodatkowo "ciągany" przez np prokuratora albo
    policję, dodam że zeznanie już złożyłem. Następnie ile taka sprawa trwa.
    Moje obrażenie nie są wielkie. Leczenie w okolicy 3 -4 tygodni.

  • 2. Data: 2004-07-13 21:23:08
    Od: "ajuzo" <a...@a...com>

    Użytkownik "M" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > policję, dodam że zeznanie już złożyłem. Następnie ile taka sprawa trwa.
    > Moje obrażenie nie są wielkie. Leczenie w okolicy 3 -4 tygodni.

    Miałem podobny wypadek, sprawca dostał pozbawienie wolności na 2 lata w
    zawieszeniu na 2 lata i świadczenie pieniężne w wysokości 800zł
    Moja obecność na rozprawie nie była konieczna, miałem możliwość wglądu w
    akta sprawy, otrzymywałem regularnie
    informacje o toku postępowania. Tylko raz składałem zeznania na komendzie
    policji w miejscu zamieszkania. Postępowanie trwało ok miesiąca.W przypadku
    gdybyś nie odniósł obrażeń sprawa zakończyłaby się jedynie mandatem w
    miejscu wypadku.

  • 3. Data: 2004-07-13 21:26:11
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    M:
> [...]
    > policję, dodam że zeznanie już złożyłem. Następnie ile taka sprawa trwa.
    > Moje obrażenie nie są wielkie. Leczenie w okolicy 3 -4 tygodni.

    Szwagier zatrudnił firmę od ubezpieczeń i kupił sobie skodę.
    25% chyba zabrali, ale sam walcząc - dostałby mniej. No i obrażenia większe
    miał. Zadzwoń do nich i zapytaj. Obdukcję masz.
    Pozdr. Dulek

  • 4. Data: 2004-07-13 22:24:25
    Od: "M" <e...@o...pl>

    Dziękuje za informację. Oto mi chodziło, żebym nie musiał już nigdzie
    zeznawać i tym podobne. Co do odszkodowania to zajmie sie tym jeden "broker"
    za maks. 10% sumy. Jeszcze raz dzięki