  • 1. Data: 2003-05-18 20:28:47
    Temat: Pytanie o sądownictwo wojskowe
    Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Od pewnego czasu nurtuje mnie pewne pytanie - w jaki sposób można zatrudnić
    się w sądownictwie wojskowym jako prokurator? Jakie studia nalezy skończyć?
    Może jest jakaś szkoła wojskowa kształcąca w tym kierunku?

    Byłbym wdzięczny za pomoc każdemu kto przybliży mi ten problem.
    Dziękuję i przepraszam za nieco naiwne pytanie.

    --
    pozdrawiam
    Michał Mraczek

  • 2. Data: 2003-05-18 21:05:59
    Temat: Re: Pytanie o sądownictwo wojskowe
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ba8q39$ita$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    skończyć?
    > Może jest jakaś szkoła wojskowa kształcąca w tym kierunku?

    jeżeli idzie o kierunek to Prawo, a następnie aplikacja

  • 3. Data: 2003-05-18 21:12:12
    Od: "mithos" <m...@d...pl>

    Cos jest chyba napisane w ustawie z 21.sierpnia.1997 "Prawo o ustroju sadow
    wojskowych". O tym kto moze byc sedzia mowi art 22.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-05-18 21:40:33
    Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl>

    Robert Kondraciuk napisał(a) w wiadomości: ...
    >zatrudnić
    >skończyć?
    >
    >jeżeli idzie o kierunek to Prawo, a następnie aplikacja

    Czyli na początek należałoby wybrać się po prostu na prawo na uniwerytet?

    --
    pozdrawiam
    Michał Mraczek

  • 5. Data: 2003-05-18 21:40:57
    Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl>

    mithos napisał(a) w wiadomości: ...
    >Cos jest chyba napisane w ustawie z 21.sierpnia.1997 "Prawo o ustroju
    sadow
    >wojskowych". O tym kto moze byc sedzia mowi art 22.

    Jest gdzieś w internecie?

    --
    pozdrawiam
    Michał Mraczek

  • 6. Data: 2003-05-19 07:17:45
    Od: "mithos" <m...@d...pl>

    www.sejm.gov.pl

    A to jest dokladniejszy link do szukania ustaw i innych
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    pozdr