  • Data: 2007-04-03 08:17:02
    Temat: Re: Pytanie o prawa do nazwy
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sherkan dość niespodziewanie napisał(a):

    (ciach)
    Pytanie jest za ogólne, żeby sensownie odpowiedzieć. Wiele będzie zależało
    od tego co wcześniej zrobił dystrybutor filmu, jak szeroką prowadził
    reklamę, jak "słynny" był film, czy został zarejestrowany/zgłoszony do
    rejestracji znak towarowy tożsamy z tytułem a jeśli tak to w jakich klasach,
    czy tytułowe słowa to sa słowa banalne ew. rodzajowe, czy też mają
    specjalne, jednostkowe znaczenie, zwłaszcza w ich połączeniu etc, etc. Dodaj
    do tego problematykę wykorzystania postaci z filmu, scenografii, podstaw
    scenariusza itp.

    Ogólnie - doradzam daleko posuniętą ostrożność. Najprawdopodobniej nie
    będziesz przecież korzystał z nikomu nieznanego tytułu, więc będzie
    uzasadnione podejrzenie, ze dystrybutor chroni swoje prawa, ale czy tak
    będzie w rzeczywistości - to juz okoliczności konkretnego przypadku.

    Aha - dodanie jednego słowa raczej niewiele zmienia.

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: Rumpel.Roman
    C Hollywood Homicide