    From: "jacobs" <andrzej@no_spam_marzyciel.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o podwyższenie alimentów
    Date: Thu, 22 Nov 2007 17:38:36 +0100

    > Przy ustalaniu wysokości alimentów sąd bierze pod uwagę możliwości
    > zarobkowe, a nie faktycznie istniejącą sytuację. Tym samym brak pracy nie
    > powinien skutkować obniżeniem alimentów, ponieważ brana jest pod uwagę
    > możliwość jej zdobycia. Chyba że brak pracy wynika np. z doznanego
    > niedawno inwalidztwa.

    lub też pewnie z faktu odebrania prawa jazdy za niepłacenie alimentów, to
    chyba jest
    podstawa do obiżenia kwoty? Bo człowiek bez prawka, ma znacznie mniejsze
    szanse na jakąś pracę?

    Ciekaw jestem kto i dlaczego wymyślił taki durny przepis, dlaczego akurat
    PR, a nie np. świadectwo kwalifikacji elektryka,
    lub zatrzymanie dyplomu magistra, lub zimowych rękawiczek.
    Jak ma się do tego konstytucja, czy też prawa człowieka?

    J.