    From: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o czas rozpatrzenia reklamacji
    Date: Mon, 07 May 2007 14:48:21 +0200

    Patrze, patrze a tu MarcinGoluch porozsypywal nastepujace haczki:
    > I tu moje pytanie:
    > 1. Czy mam podstawe aby po nie dotrzymaniu ustawowych 14dni na
    > rozpatrzenie reklamacji zażądać nowego produktu lub zwrotu gotówki czy
    > muszę również uwzględnić wysyłkę amortyzatora poza granice kraju i
    > wtedy muszę uwzględnić termin 30dni?
    1) Zakup na osobe prywatna czy firme?
    2) Reklamacja z tytulu gwarancji czy niezgodnosci z umowa?
    a) Jesli gwarancja, to wazne jest tylko to co jest zapisane w gwarancji
    - nie ma zadnych 14 dni
    3) 14 dni to jest chyba czas, jaki ma sprzedawca na ustosunkowanie sie
    do reklamacji - czyli albo jej przyjecie, potwierdzenie i stwierdzenie
    ze sie zgadzaja albo powiedzenie zebys spadal na drzewo (a wteyd
    pozostaje sad itp). Jesli sie zgodza z reklamacja i beda naprawiac -
    maja na to wiecej niz 14 dni (albo m-c albo 3m-ce - nie pamietam juz)
    > 2. Czy są to dni robocze czy kalendarzowe?
    nie
    > 3. Czy kwota którą moge zażądać to wyłącznie 799zł czy będzie to kwota
    > w ktróej w chwili obecnej amortyzator dostepny jest w tym sklepie
    > czyli 1099zł?
    Kwota po ktorej zostal zakupiony produkt (wiem, chcialbys zarobic, ale
    wyobraz sobie w druga strone - kupiles amortyzator za 799zl a teraz
    kosztuje on 699 - chcialbys dostac te 699 czy wolalbys 799?)
    --
    badzio