    From: s...@p...wirtualnej_polski.pl (-k a m i l)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o bilet z wojska
    Date: Wed, 20 Feb 2002 18:25:29 +0000 (UTC)

    W on czas: Sat, 16 Feb 2002 23:33:53 +0100, użytkownik
    Bruno <a...@i...pl> otworzył nam oczy:
    >Czy jesli teraz im to zaniosę, potwierdzenie z uczelni o studiach, nie
    >wpakują mi aby od ręki biletu w łapę?
    >Czy uwzględnią to?
    >Iść ytam, czy dzwonić ?? Dzieki za info bo sprawa jest niemiła.

    ja mialem sytuacje nastepujaca:
    1) na IV roku studiow nie zanioslem zaswiadczenia z dziekanatu, ze
    studiuje
    2) przyszedl mi polecony o stawieniu sie do WKU "celem powolania" do woja
    3) pojechalem - dostarczajac zaswiadczenie, ze studiuje
    4) wbili pieczatke o odroczniu bez problemu

    co do Twojej sytuacji:
    1) trzeba bylo upewnic sie, czy przenosza do rezerwy ludzi w Twojej
    sytuacji (zapewne tak, ale nie znam szczegolow, a pamietam, ze byl jakis
    szum) i ewentualnie przeslac im zaswiadczenie o ukonczeniu uczelni
    2) poniewaz juz za pozno (chyba, ze dowiesz sie na miejscu - czasem sa
    ludzie w porzadku - i uda Ci sie odkrecic i dostaniesz rezerwe,
    niestety, jako szeregowy...) to zanies im zaswiadczenie z uczelni i nie
    powinni sie pluc... W razie czego - pismo z odwolaniem... Szczegoly w
    "pouczeniu".
    3) na drugi raz zajmij sie swoimi sprawami w odpowiednim czasie (choc
    sam tez nieraz poczynalem sobie podobnie....). To pozwala zaoszczedzic
    pozniejszej "gimnastyki", zeby wszystko odkrecic...
    4) zdobadz tekst tego rozporzadzenia o przenoszeniu do rezerwy i
    przeczytaj.
    5) w razie problemow ZAWSZE pisz odwolania...

    pozdr.
    -k a m i l
    suhacz3ki-NASERWERZE-wp.pl

    --
    - panie Dickens, w tym miejscu niczego pan nie złowi...
    - ale ja tu nie siedzę w tej sprawie...