    From: "news" <p...@4...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pytanie o 0-700 (w sprawie dialerow itp.)
    Date: Sat, 15 Mar 2003 16:18:00 +0100

    "Marcin Olender" <d...@g...pl> wrote in message
    news:b4vdto$22a$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Patrz wyzej. RPO przeciez sam nic nie zrobi - nie ma zadnych realnych
    > uprawnien.

    Wiem ze sam nic nie zrobi ale czy obywatele moga zlozyc taki wniosek aby ten
    zapis oprotestowac jako dzialajacy na szkode abonentow gdyz sama usluga 0700
    jest narazeniem ich na straty bo siec tpsa umozliwia takie wlamania bez
    zadnych ograniczen typu limity wykonanych polaczen lub ich wartosci
    (operator powinien zabezpieczyc uzytkownikow przed tym - nie chodzi mi tu o
    dialery ile wlanania do central telefonicznych z ktorych zlodzieje
    wydzwaniaja sie na 0700).

    > pewnych uslug. Co tu niby widzisz smiesznego?

    smieszne i cyniczne wydaje mi sie to co on mowi, bo przeciez tpsa jest
    doskonale swiadoma ze wlamania sa mozliwe i nic w tym kierunku nie robi bo
    liczy na dodatkowe dochody (z przestepstwa) - generalnie sama zasada mnie
    bulwersuje, ze platne jest zablokowanie tej uslugi jako potencjalnie
    niebezpiecznej dla mojej kieszeni - to tak jakbym placil haracz za
    zapewnienie mi bezpieczenstwa.

    P.

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!